Hoihoi meiden!! Ik ben net nieuw hier op het forum en moet zeggen dat ik iederéén echt super vindt, je kunt hier je verhaal kwijt en worden gesteund en uiteraard voor tips terecht. Ik ben 19 jaar en ben sinds 24-01-14 gestopt met de pil, pas geleden dus. Mijn vriend en ik hebben besloten dat we voor een kindje gaan, dit willen wij beiden supergraag en beschouwen het als bezegeling van onze liefde. Nou had ik afgelopen dinsdag een rare dag, ik voelde me totaal niet mijzelf. In de ochtend ging alles super goed, maar in de middag kreeg ik last van hevige misselijkheid en al snel daarna kreeg ik ook last van maagzuur, hoofdpijn, duizelig, en het was 20 graden in huis maar had een joggingspak aan met een badjas en had het nog steeds super koud, ook had ik last van huilbuien. Dit is totaal niet bekend bij mij en heb hier ook nooit last van. Misschien een beetje te veel hoop, maar zou dit symptomen kunnen zijn?
Dat kan ontpillen zijn, had ik ook of zwanger of je lichaam is even van slag!.. Wanneer moet je ongi worden?
Ben je wel ongi geworden na stoppen vd pil? Kan nl zijn dat het gelijk raak is of je lichaam moet overschakelen omdat al die hormon troep uit je lichaam moet!.. Ik ben 1 januari gestopt, 5 januari ongi geworden en na cyclus can 31 dagen, 5 februari weer.. Had gedacht dat het maanden zou duren!.. Had ook veel symptomen die leken bij zwanger en ontpillen! Je lichaam kan je zo voor de gek houden!! Anders ff test doen voor je ongi, word je het niet en is de test negatief, paar dagen llater weer testen en anders ff naar de dokter