Heb iets ergs gedaan , maar ben wel opgelucht

Discussie in 'De lounge' gestart door tricie83, 30 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Ik zat net al te vogelen hoe ik haar kon verwijderen.
    ze heeft mij nu al verwijderd en ik kan niets meer bij haar zien.
    Boeit mij niet maar hoe kan ik er nu voor zorgen dat ze ook bij mij niets meer ziet of gaat dat automatisch denk ? weet iemand dat toevallig ?

Thanks voor de steun meiden !!

2. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.823
    2.006
    113
    Ik snap het wel, maar ik zou het nooit gedaan hebben om eerlijk te zijn. Buiten het feit om dat ze moet betalen, ben je van haar af en wees daar blij mee zo te lezen. Nogmaals; ik begrijp je reactie hoor, ik zou de neiging ook hebben en al vaak gehad bij verschillende mensen, maar nu heb je die energie toch weer in haar gestopt en dat is het laatste wat je eigenlijk had moeten doen. Telkens als ik dit soort neigingen heb, dan denk ik altijd maar aan "karma". Klinkt stom, maar het helpt me om heel goed na te denken over de gevolgen van mijn acties. En die van een ander, want hoewel ik me soms zit te verbijten, hoor en zie ik ook wel eens dat die persoon zijn les nog wel krijgt of heeft gekregen.
    Sterkte met dit rot gevoel. Misschien toch je bericht verwijderen?

3. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Om te verwijderen ga je naar vrienden. Op haar naam gaan staan en dan unfriend aanklikken. Dan is ze ook uit je vriendenlijst.

4. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik vind niet dat je iets ergs hebt gedaan. Iemand flink de waarheid zeggen en daarmee andere mensen waarschuwen vind ik juist iets goeds. Het kan toch niet dat zij er zomaar bij iedereen mee weg komt? Ze heeft het over zichzelf afgeroepen hoor, ik kan me voorstellen dat het hoog opliep bij je.

5. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Ik denk dat ze me via facebook officieel heeft laten bannen, ik kan haar niet eens meer in de lijst terugvinden.
    mag aannemen dat ze dus bij mij ook niets meer kan zien, ze is ook uit mijn vrienden lijst.

@ tempus, wat jij aangeeft is ook hetgeen wat mij zo boos maakte.
    Ze gaat nu gewoon op oude voet verder, en heeft helemaal niets geleerd.
    Ik denk dat je zo iemand een pathologisch leugenaar kan noemen.

Ik heb me heel lang stil gehouden mede omdat ik niet te veel stress meer kon hebben in mijn zwangerschap.
    Maar nu voelde ik ( misschien mede door de nog overige hormonen ) zo'n woede dat ze gewoon weer verder gaat bah ik kon mijn mond niet meer houden.

nu maar hopen dat mijn zwager gauw zijn overige schulden terug kan betalen en lekker terug kan komen naar het westen.
    Hij heeft toendertijd alles hier opgegeven om daar te gaan wonen voor haar.
    we zijn soms best een beetje bang dat hij daar vereenzaamt.
    maar ja vindt hier in de randstad maar eens een nieuwe baan en een huurwoning.

Het doet me goed om te lezen dat ik niet de enige ben die zo had gereageerd . het sterkt meer weer een beetje.

Deel Deze Pagina