Heb ik alles geregeld?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dushi, 20 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    Ik vraag me af of er nog iets is wat ik vergeten ben te regelen.

    Het volgende is - na het gebruikelijke om een sofi-nummer te krijgen - gedaan:
    - ziektekostenverzekering
    - kinderbijslag
    - toeslag KDV
    - uitvaartverzekering
    - spaarrekening

    :(:

    Groetjes,
    Danielle
     
  2. janette

    janette VIP lid

    26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    AVP verzekering met kinderdekking?
    Inboedelverzekering nog voldoende? gebruik evt een inboedelwaardemeter ben je ook gelijk tegen onderverzekering verzekerd.

    Wil niet aan je verdienen hoor maar werk zelf in de verzekeringen en weet uit ervaring dat dit meestal vergeten word. ;)

    zag dat je al aan een spaarrek had gedacht en uitvaartverz....wie weet heb je die zelf al en is er gratis kinderdekking..scheelt ook weer in de centjes...
     
  3. Marit80

    Marit80 Actief lid

    10 jul 2006
    220
    7
    18
    WA verzekering (of is dat hetzelfde als AVP...) werd bij ons even geupgrade zeg maar... Je hebt nu ook recht op bepaalde belastingkortingen (sowieso combinatiekorting, misschien aanvullende combikorting en kinderkorting): nu hoef je dat niet perse te regelen maar je kunt het vast krijgen als voorlopige teruggaaf.
    En geen idee of dat vanzelf gaat, ik heb het wel gemeld: aanmelden bij de huisarts...
    groetjes!
     
  4. janette

    janette VIP lid

    26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    ja avp is het zelfde als wa
    en ja alles wat je bij de belastingdienst kan krijgen lekker aanvragen
     
  5. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    :D Thanks.

    De algemene voorwaarden bij de polis van de uitvaartverzekering zal ik eens nakijken. Nu zijn het de bedragen niet en ik ga ook niet 45 jaar voor de kleine betalen... op een gegeven moment mag ze de betaling/polis overnemen (als dit mogelijk is).

    De WA verzekering heb ik niet aan gedacht. Gaat het erom dat ik de 'brokkenpiloot' moet aanmelden? :)

    De huisarts heb ik een geboortekaartje gezonden. Dit zou ik toch al doen, maar de assistente had hier ook om gevraagd. Dus die aanmelding zal wel geregeld worden.

    Zijn er nog gemeenteheffingen waar je ineens zwaarder voor wordt aangeslagen?

    Groetjes,
    Danielle
     
  6. janette

    janette VIP lid

    26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    gemeenteheffing niet want je word al voor een meerpersoonhuishouden aan geslagen
    het 1 of meer.....

    en ja de brokkenpiloot ff aanmelden bij je tussenpersoon van de verzekeringen....of bij de maatschappij of je polis moet al staan op gezin met kinderen? let dan wel ff op dat er geen eigenrisico op zit voor kinderen anders kan je alles nog zelf betalen

    wel nog ff het inschrijfnummer van d ekleine bij de ziektekostenverzekeraar doorgeven aan de huisarts dan kunnen ze nog makkelijker aan het werk

    suc 6
     
  7. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    :D Bedankt!

    Wat een geregel allemaal he... dadelijk vechten voor een school en zo blijft er voorlopig nog genoeg te doen !

    Groetjes,
    Danielle
     

Deel Deze Pagina