Ervaring Etos zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kejay, 6 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kejay

Kejay Niet meer actief

Mijn cyclus schommelt van 23 tot 31 dagen. Eisprong is vrij laat op dag 18 meestal.
    Nou ben ik maar 1 dag ongesteld geweest (negatieve zw-testen) dus wou ik graag deze pillen gaan halen.

Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen!

2. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Bij mij hebben de pillen geen effect gehad ( zie onderschrift) op mn cyclus. Ook heb ik teunisbloemolie capusles geprobeerd, deze schijnen meer gericht te zijn op het krijgen van een regelmatige cyclus. Ook belooft Monnikspeper ( of zoiets) dit.
    Die etos zwanger worden pillen zijn toch vooral ter voorbereiding op de zwangerschap dmv multivitamine gecombineerd met foliumzuur. Altijd goed maar ik vind ze best duur.

3. Chai

Chai Niet meer actief

Ik had cyclussen die varieerde van 28 tot 42 dagen.
    En ik gebruikte ook Etos zwanger worden pillen, sowieso ook wel handig want dan hoef je geen foliumzuur te slikken en er zitten veel vitamines in. Bovendien ben ik de 2de ronde al zwanger geraakt. Of de pillen meegeholpen hebben, ik heb geen idee...
    Maar slecht zijn ze sowieso niet, ik vind het echt goed spul in ieder geval.

Succes met zwanger raken he :D.

4. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Hoi,
    Ik ben deze week aan etos zwanger worden begonnen. Ik heb een erge onregelmatige cyclus (zie onderschrift). Ik ben ook benieuwd naar de ervaringen. Maar ik dacht het kan in ieder geval geen kwaad, hopelijk helpen ze wel. En zijn we snel zwanger.
    Groetjes Alleentje

5. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Bij mij werkte het averechts.. Cyclus werd er langer door en pijnlijkere ongi's.. Vreselijk ! Nu al een tijdje gestopt en mijn cyclus word als maar mooier !

6. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Ik heb in het begin deze ook gebruikt en dacht dat het allemaal hielp, totdat na een paar maanden mijn cyclus giga ging schommelen, dus het had niet de juiste werking. Of je moet net geluk hebben. Zijn wel fijne pillen hoor en ik denk ook wel goed als je naar de samenstelling kijkt.
    Maar vind ze in verhouding duur en ben er daarom mee gestopt toen ze bij mij niet de jusite werking op mijn cyclus hadden.
    Zijn goede pillen en je kan ze best gebruiken, maar ik zou het niet doen om je cyclus te verkorten, want dat doen ze niet.

7. ik heb er goede ervaringen mee hoor. Gebruik ze nu al twee maanden, en alle vitaminen die je nodig hebben zitten erin, en heb het gevoel dat daardoor mijn eisprong in de eerste ronde op gang is gekomen, dat zonder die pillen het nog wel even had kunnen duren. Mijn ongi is er niet heftiger of minder door geworden,
    en deze maand had ik mijn ei al op dag 15/16!

In de etos zwanger worden pillen zit ook monnikspeper, dit stimuleert je eisprong inderdaad, maar het is zeker geen middel om je cyclus te verkorten.

Ik denk inderdaad dat, zoals hierboven al gezegd wordt, het er maar net vanaf hangt hoe je lichaam erop reageert. Gewoon even uitproberen dus..

Enige nadeel ervan is wel dat het grote pillen zijn. Ik kan al niet zo goed tegen grote pillen, en als je hem net verkeerd naar binnen werkt voel je hem nog urenlang zitten en hij smaakt ook echt heeeeel erg vies. Dus proberen zo min mogelijk op je tong te leggen :p

8. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Ik geloof dat ik er niet zo tevreden over ben. Ik had een cyclus van ongeveer 36 dagen. Heb 5 week de vitaminen geslikt, had het idee dat ik er niet erg vrolijker van werd (stemmingswisselingen) en ongesteld werd ik ook niet meer... We wachten nog steeds, zit nu op dag 76 van myn cyclus.
    Maargoed of het aan Etos zwanger worden ligt, geen idee. Maar ben er in elk geval mee gestopt.

9. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Ik heb ze een aantal jaren geleden een tijdje gebruikt. Werkte voor geen meter. Het is een mooi marketingtrucje. :)

Het is handig dat je alle vitamines bij elkaar hebt, maar je kunt net zo goed een goedkopere totaalvitamine slikken, met daarbij foliumzuur.

10. Miranda26

Miranda26 Actief lid

4 feb 2009
    319
    0
    0
    hoorn
    Dan ga ik wat anders halen.

11. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Ik ben ze ook gaan slikken al voordat ik met de pil stopte, vooral vanwege de vitaminen en het foliumzuur, zag later dat er ook iets in zit om de cyclus op orde te houden.

Echter heb ik na het stoppen met de pil twee keer een cyclus gehad van 28 dagen. Momenteel ligt wel alles overhoop doordat ik een miskraam en curretage gehad heb, maar dat heeft niets met die pillen te maken. Vroeger (6 jaar geleden) voordat ik met de pil begon was mijn cyclus echt onregelmatig. Ik weet natuurlijk niet zeker of het aan de pillen ligt of dat mijn lichaam gewoon een regelmatige cyclus ontwikkeld heeft in de loop der jaren, maar dit is in elk geval mijn ervaring. :)

12. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

23 okt 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    Super ervaring mee. Ook ik had steeds een onregelmatige cyclus. De eerste maand dat ik ze gebruikte een mooie cyclus van 28 dagen en de tweede zwanger na een jaar proberen.

Deel Deze Pagina