Hallo dames, Ik ben bij 4 verschillende plekken geweest voor het geslacht ik was heel blij dat het meisje is. Ik heb heleboel rose inkopen gedaan we gaan vandaag het baby kamertje verfen in roos. Maar ik ben toch stiekem bang dat het anders gaat lopen dat het een jongen gaat worden. Als het aan mij ligt wil ik nog een geslachts bepaling. Klinkt misschien dom kunnen jullie mij tips geven of helpen. en trouwens ik krijg aankomende week baby kamertje thuis is het vroeg met bijna 25 weken zwanger. grtjes
Hihi, hier vond ik het ook steeds eng omdat het een meisje is en ze dat nog wel eens fout hebben. Wij hebben het kamertje niet roze gemaakt, maar dat was omdat ik het dan teveel roze vond. Maar stel dat het nou écht een jongen is (wat onwaarschijnlijk is na 4 echo's hoor! ) is dat zo'n ramp? De allereerste kleertjes heb je misschien in een neutraal kleurtje? En het kamertje verven kan dan na de bevalling toch over? En bij ons kwam het kamertje in week 27, dus ik vindt het niet héél vroeg hoor 25 weken, leuk toch!
wij weten ook wat het wordt....als "ze" het goed hebben, maar ik ben eigenlijk alleen maar bezig of alles wel goed is, of de beeb wel helemaal gezond is enzo..... Dus ik zou zeggen, ga lekker genieten. De kans dat ze het fout hebben is erg klein. En als ze het wel fout hebben en je hebt een lekker gezonde kerel in je handen, wat kan jou het dan schelen dat de kamer roze is
En de baby maakt het echt niets uit hoort of hij roze kleertjes draagt. Mocht het echt fout zijn, dan is de kamer zo blauw geverft en blauwe kleertjes zo gehaald. Roze is trouwens hartstikke in voor jongens.
Laat op je 30rst week een 3D/4D echo maken dan kan het zeker niet mis gaan hoor en de echoscopiste maakt duidelijk verschil tussen een meisje of een jonge
ik heb een echofoto van het geslacht van mijn zoon, en overduidelijk zie je dat het een jongetje is... toch als ik droom van mn kindje, droom ik van een meisje haha... en ik ben heel blij dat t een jongen is, maar toch... dus je bent niet de enige
Jah ik ben ook van plan om de komende weken weer een echo te nemen het gaat eigenlijk niet om de spullen, maar ik wil echt een dochtertje hebben. Het aller belangrijkste is natuurlijk 't gezondheid.
Heel erg herkenbaar. Wij hebben heel erg duidelijk op de echo gezien dat het een meisje wordt. Heb de babykamer ook roze, en heb allemaal roze kleertjes, assecoires, etc. Dus als het wel een jongetje blijkt te zijn, dan hebben we een probleempje haha. Tuurlijk kunnen we nog een echo doen om het zeker te weten, maar vind dat zo zonde van me geld. Dus ik ga er gewoon van uit dat het klopt....en anders is het pech.
hahah het zelfde verhaal dus we zijn ongeveer even lang zwanger. ik krijg morgen avond het kamertje spannend en stiekem vind ik het vroeg
We lopen inderdaad bijna gelijk Waarom vindt je het te vroeg? ik krijg volgende week ook de meubeltjes, en vindt het heerlijk. Kan ik eindelijk alles een beetje opbergen.
Ik zelf vind het niet vroeg maar ik ben eigenlijk bang om de reacties van de mensen eigenlijk vind ik het zelf ook heel erg leuk en spannend vandaag de heledag geverft
Ik krijg ook meisje, een keer echo gehad, mocht fout gaan, geeft niet, we hebben ook aquablauw spulletjes, roze met aquablauw dus maakt niks meer uit Naam heb ik al ongeveer achter in me hoofd Haha!
Wij krijgen ook een meisje. We hebben maar 1 echo gehad (as woensdag krijgen we er weer 1 laat ik nog wel ff een extra keertje kijken) maar wij zijn ook al druk met roze verf uitzoeken, hebben het eerste roze mayo-tje al binnen en zijn helemaal blij met onze meid. Kan me ook niet echt meer voorstellen dat de echoscopist het fout had, ze zag het heel duidelijk zei ze en heeft ons ook goed aangewezen waar de schaamlipjes etc zaten. Die zagen er ook echt wel zo uit, als dat nog balletjes en een piemeltje moeten worden zou ik zeer verbaast zijn Geniet ervan dat je een meid krijgt
@pinar, niet bang zijn voor wat mensen denken. Beter alles op tijd klaar, dan op het laatst van je zwangerschap nog moeten haasten. Er zijn mensen die nu pas de meubeltjes uitzoeken, nou met de levertijden van tegenwoordig (soms 12 weken) dan hebben ze alles pas op het laatste moment, en wat als het kindje te vroeg wordt geboren. Nee hoor meid, schaam je niet, het is juist verstandig dat je straks alles klaar hebt. Wat voor kleuren krijgt het kamertje?
Ook bij ons, nu 3x de bevestiging gehad dat t een meisje is....ik ga er maar vanuit. Kamertje is ook roze...en de meeste kleding ook Mijn babykamer was er al met 16 weken...dus vroeg...tsjaa...wat is vroeg? Je kan nog een geslachtsbepaling doen......er zal alleen weer uitkomen dat je een meisje krijgt.....zeker als ze al 4x hebben gezegd dat t een meisje is
nou dames ik zou vandaag door gaan met verven ik moest s morgens dringend naar het ziekenhuis. Blijk dat ik een blaasonsteking heb tot aan mn nieren. ik moet van de vk paar dagen uitrusten in mn bed liggen... Toen ik een 20 weken echo had verliep alles goed ik dacht dat ze vanzelfsprekend zou vertellen over het geslacht, maar nee hoor ze sluit alles en zegt we zijn klaar. Ik stom verbaasd en zei nog tegen haar het geslacht? Dan hoor ik van dr of ik het wou weten. Ze had toen weer alles open gezet en ff hoep paar seconden kijken en ja hoor het is een meisje. Ze liet nix aan mij zien ook geen fotos mee gekregen.
Ik verf de muren wit met roos. Een muur wordt dan roos de andere kanten wit. Heb witte meubels gekocht de accs. wordt dan roos klamboe lamp dekbed overtrek etc. heb ook heleboel rokjes en jurkjes gekocht vooral spijker vind ik heel stoer
" Ik wil echt een dochter hebben" Tjonge, jonge, vind dit toch wel erg kinderachtig klinken. Je mag best je voorkeur uitspreken maar IK WIL HEBBEN.... En wat als het nu wel een jongen is? Ben er dan niet blij mee?
Ik neem aan dat het niet zo letterlijk bedoeld word, maar ik moet zeggen dat ik ook wel enige moeite heb met dergelijke uitspraken (als ik ze werkelijk letterlijk opvat). Een dochter MOETEN hebben, tsja... En dan is het een zoon