Nee nee ik snap het. Ik ben ook niet altijd het type van : ooo wat zielig (tenzij ik mezelf erin herken). En ik heb ook topics die ik lees waarbij ik denk: jemig das misschien wel een beetje TE overdreven. En ik zeg ook niet dat je Cruella de Vill bent, want dat vind ik nou ook weer niet. Nouja maar goed al met al, het is Sammie de verkeerde keelgat ingeschoten, weet je dat ook voor de volgende keer In case ik ooit nog een topic open: je hoeft natuurlijk niet nu nooit meer je mening te geven, dus je mening is welkom (whatever die is). Ik heb soms wel een duidelijke tegenmening nodig. Soms ook dan ga ik te veel mee in mijn emoties thuis, dan heb ik gelukkig mijn man die dan zegt: HE joh stel je niet aan. Dat is wel handig juist
oh oh oh San79 je kan er lang en kort over doorgaan je begrijpt het nog steeds niet... je mag het ergens niet mee eens zijn. dat ook vertellen waarom je het er niet mee eens bent. allemaal goed dat is je MENING geven. maar als je iemand uitmaakt voor aansteller is dat niet je mening geven. wat snap je daar niet aan. het is mij absoluut niet in het verkeerde keel gat geschoten dat je je mening geeft. prima maar nogmaals ga niet zeggen dat je mij een aansteller vind als je niet weet hoe ik het beleef. dan vind ik respectloos. hou dat voor je. dat je het denkt prima.
Ik vind helemaal niet dat je je aanstelt Trouwens hier in België ga je steeds naar de gynaecoloog tijdens de zwangerschap, ik bedoel daar zijn ze toch voor Vreemd hoe landen toch kunnen verschillen in dat opzicht! Wil je veel succes wensen
nou hou eens op je kondigd eerst aan niet meer te reageren op dit topic. prima en dan ga je toch nog ff door... stop dan ook. jij bent de gene die fout zit. ga niet tegen mij zeggen dat ik moet stoppen. ik heb dit topic geopend dus als ik dan reageer op iets wat er geschreven wordt in MIJN topic dan ben ik daar vrij in. jij bent toch ook zo vrij om te reageren met aansteller. dat is het laatse wat ik er op zeg naar jou toe ik ben er ff klaar mee. maar ik laat niet mijn mond snoeren door jou.
@San79: je schrijft dat Sammie niet tegen kritiek zou kunnen, maar dit lijkt me een geval van de pot verwijt de ketel? je krijgt reactie terug en daar ben je klaarblijkelijk niet van gediend... Sammie snapt volgens mij ook wel dat als een verwijsbrief volgens protocol is, dat ze die dan gaat halen. de toon waarop ze tegemoet ie getreden, vind ik erg vreemd en die mevrouw aan ed balie heeft bepaald niet keurig de procedures uitgelegd, maar al een eigen conclusie getrokken voordat ze de volledige info had... Ze had ook even door kunnen vragen; heeft u van een arts dit advies gekregen, heeft u een verwijsbrief, enz. Dus, voordat je een ander verwijt niet tegen kritiek te kunnen, zou ik eerst zorgen dat je zelf tegen kritiek kunt..
Dat heb ik nergens gezegd. Als je doelt op "tegengeluid is hier niet gewenst" dan moet je misschien beseffen dat ik daarmee niets zeg over Sammie als persoon, maar over het feit dat mijn tegengeluid hier op dit topic niet gewenst was... Ik heb geen idee of ze tegen kritiek kan, en heb daar ook geen mening over gegeven. Als jij of iemand anders nog meer te melden heeft aan mij: graag via pb. Ik vind het onbeschoft om niet te reageren als iemand mij aanspreekt, vandaar dat ik tegen mijn zin in nu toch hier reageer op berichten die aan mij persoonlijk gericht worden. Liever niet meer in dit topic iets aan mij posten dus.
Ik snap dit echt niet. Dat jij een andere mening hebt, okee, dat mag en deze mag je ook zeker hebben en uiten. Maar wat mij momenteel erg tegen de borst stuit is het feit dat je gelijk vindt dat iemand zich aanstelt. Waar haal je het recht vandaan? @Sammie: Meid, ik sanp hoe vervelend het is dat je aan de telefoon naar behandeld wordt!
van die brief ben ik ook akkoord. maar hoe die dame jou behandelde zou ik ook niet mee kunnen lachen. dat ze dan tenminste luisterde naar jou en probeerde te achterhalen wie de gyn was.
Ik heb ook gelijk de gyneacoloog gebeld toen ik zwanger bleek te zijn,omdat ik ook bij hem op controle moest vanwege de hoge bloeddruk bij mijn vorige zwangerschap.Ik had ook geen verwijsbrief en ik kreeg te horen in het ziekenhuis: 'o,die hebben wij dan wel liggen'. Denk dat het wel heel erg verschilt qua ziekenhuis hoor,hoe streng ze daarop zijn.
In belgie heb je helemaal geen verwijsbrief nodig Ik ben ook gewoon naar de gyn gestapt en die heeft mij van de eerste week tot het laatste moment (keizersnede) geholpen...
ik heb ook een hele zware eerste bevalling gehad en meer dan 2.5 liter bloed verloren, ik moest dus in het ziekenhuis bevallen de tweede keer en onder controle bij de gyn. Ook ik had hier geen verwijsbrief voor nodig. Je gegevens van de eerste bevalling liggen namelijk allemaal al bij de gyn. Dus verwijsbrief hoeft helemaal niet vaak. meestal alleen als het je eerste kindje is, dan moet je wel een verwijsbrief hebben.
nou toch fijn dat mijn gevoel, dat ik een beetje te kakken werd gezet door de telefoniste, toch niet helemaal zo gek is. blijkbaar was ik ook niet de enige die bepaalde reacties op it topic NOt DONE vond. Ik stel voor om er over op te houden over hoe wie wat en waar reageert. ik kom hier al vanaf begin 2006 en wil graag nog gezellig kletsen. Op bepaalde momenten is dit forum een erg grote steun geweest voor mij. en ik denk dat velen die mening met mij delen. kletsen vrolijk verder hahahha
Apart eigenlijk he? Dat het in sommige landen zo kan verschillen? Ik hoorde ook al van verschillende stemmen dat er in heel erg veel andere landen niet eens kraamhulp is bijvoorbeeld. Heb jij dat dan weer wel? Of ook niet?
in belgie is het inderdaad anders. ik moest iedere maand op controle en nu iedere week. is raar dat het in nederland zo anders is.
Nee maar kraamhulp is na de bevalling. Dr komt dan iemand langs die je helpt met het kindje verzorgen e.d. Heb je dat dan?