Mascara tips gevraagd!

Discussie in 'De lounge' gestart door Nele87, 10 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    Hoi,

Ik zoek na jaren nog steeds DE mascara :D

Ik wil graag men wimpers dik kunnen aanzetten, maar het mag niet klonteren natuurlijk, en ik wil geen kwartier staan borstelen.

Ik heb erg korte wimpers van mezelf. Daarom heb ik graag een niet te dik borsteltje. Bij een dikke borstel komt er steeds veel mascara naast men wimpers...

Heb al erg veel verschillende geprobeerd (Dior, Lancome, maybeline, clinique) namen weet ik niet zo meteen...

Nu heb ik Maybelline, de gele "cat eyes". Hiermee krijg ik het wel redelijk mooi, maar dan ben ik wel een tijd bezig..

Dus kom maar op met de tips!

2. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Ik heb Mac false lashes waterproef. Maar van natuur lange wimpers. Ik vind dit mijn fijnste mascara tot nu toe

3. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Heb je de volume mascara van de Hema al weleens geprobeerd? Ik ben daar tevreden over en kost maar €4

4. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Etos eigen merk. Die is ook uit verschillende testen als beste eruit gekomen. Bijkomend voordeel is dat deze (net als Hema, bodyshop etc) niet op dieren is getest. Dat laat ik bij mijn keuze voor cosmetica ook meewegen.

5. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Hier ook etos eigen merk.. ultra black ofzo.. heel tevreden over.

6. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik had ooit een testertje van Chanel. Geweldig borsteltje en goede crème! .. maar goed, ik ga geen 40 euro uitgeven aan een mascara.

Ik heb daarna verschillende geprobeerd. MaxFactor, L'Oreal, Maybeline : de standaard borsteltjes (dus niet met een rare knik erin) deze zijn voor mij vaak prima.
    Ik heb er nu 1 van Kiko, en hij is echt heel vervelend. Wimpers plakken aan elkaar en het duurt lang voordat het droog is. Ook heb ik het idee dat hij een te dikke laag aanbrengt en mijn wimpers te zwaar maakt en uitdroogt. Dus Kiko raad ik niet aan!

Etos en Hema werken bij mij ook minder goed; korrelen sneller.

7. Deze heb ik ook, heel tevreden!

8. Linx

Linx Actief lid

28 okt 2013
    239
    0
    16
    NULL
    Twente
    Ik vind de 'Benefit They're Real!' mascara erg fijn. Wel wat prijziger.

9. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.792
    493
    83
    Ik heb er 1 van de Hema, die van 6 euro, en ik vind hem perfect! Laagje aanbrengen, even 30 sec wachten en dan het volgende laagje...super volle wimpers zonder klontjes of spinnenpoten :D Hij blijft goed zitten, loopt niet uit (ik heb heel snel last van zwarte vlekken onder m'n ogen met mascara), en je krijgt hem er 's avonds weer goed vanaf.

Verder vond ik de Hypnose van Lancome altijd erg fijn! Maar die van de Hema eigenlijk nog meer, en die scheelt aanzienlijk in prijs ;)

10. GailH90

GailH90 Actief lid

4 mei 2015
    395
    67
    28
    Zelf gebruik ik Lancome hypnose dolls eyes, een erg fijn borsteltje vind ik zelf. Ook ben ik fan van Lash queen Feline blacks. In vergelijking met de Lancome een iets groter borsteltje maar geeft geen problemen met het aanzetten van mijn wimpers.

Het zijn helaas wel wat duurdere merken, maar zelf vind ik ze toch beter werken dan de goedkopere.

11. Boommm

Boommm Niet meer actief

Gebruik ook Lancôme hypnose dolls eyes. In combinatie met de micro vezels van Catrice. Dit maakt je wimpers langer en voller. Heel tevreden over.

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Vamp! Van Pupa. Kom ik elke keer weer bij terug.
    Heerlijke mascara.

Deel Deze Pagina