Lekkende borst vannacht maar ik ben zeker weten niet zwanger

Discussion in 'De lounge' started by Sweetvienna, Jan 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

Jul 10, 2007
    2,092
    0
    0
    Hallo,

Ik weet niet precies waar ik dit neer moet zetten dus dan maar hier. Ons zoontje is nu ruim negen maanden en ik heb geen borstvoeding gegeven (is niet gelukt). Vannacht werd ik wakker en merkte dat mijn t-shirt helemaal nat was aan de voorkant. Dus ik dacht dat ik erg had liggen zweten. Dus ik trek een droog shirt aan en ga naar de badkamer. Daar zie ik dat het mijn borst is die heeft gelekt! Precies zo'n ronde plek om mijn borst heen. Dit had ik tijdens de zwangerschap ook heel af en toe maar het is toch niet normaal dat ik dat nu ineens weer heb?! Ik maak me nu best wel een beetje zorgen. Ik weet 100% zeker dat ik niet zwanger ben dus wat kan het zijn? Zit meteen met borstkanker in mn hoofd... :rolleyes: Mn oma van moeders kant is hieraan gestorven...Wat zal ik doen? Dokter bellen morgen? Zijn er meiden die dit ook wel eens hebben (gehad)?

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Het kan komen gewoon doordat je hormonen een beetje aan het schommelen zijn. Bijv een bijwerking van de anticonceptie pil.

Maar als je het echt niet vertrouwd kan je evt contact opnemen met je huisarts. Wel is het handig dat je weet wat voor kleur het was, doorzichtig, wittig, gelig, oranje-achtig, etc.

Succes in ieder geval!

3. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Ik heb een dochtertje van 7.5 maand,ik heb ook nog nooit borstvoeding gegeven,maar ik lek nog steeds continu.. :(

4. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

Jul 10, 2007
    2,092
    0
    0
    Denk dat ik morgen toch voor de zekerheid wel even de dokter bel. Maar bedankt voor jullie antwoorden. Stelt me wel wat gerust :)

5. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Toen ik zwanger was van de eerste begon ik met 14 weken te lekken en ik dat echt wat is dit? Volgens de HA is het gewoon iets hormonaals en hadden alle vrouwen die anticonceptie gebruiken of zwanger zijn dit weleens. Nooit geweten... (tot dan toe)!
    Maar volg je gevoel meis, en ga langs de HA als je het niet vertrouwd, daar zijn ze voor!

Share This Page