ik heb nu heel lang haar maar ik twijfel of ik nu heel stuk eraf laat knippen of niet . Dan wil ik zoiets : zie foto is dit mooie kapsel of niet?
Ik vind het prachtig! Ik zou wel rekening houden met hoe je haar natuurlijk valt. Ik heb veel slag/krullen en mijn haar is te eigenwijs voor dit kapsel. Dan ben ik meer tijd kwijt dan nu. Ik ben benieuwd wat je morgen beslist.
ja mijn haar is erg dik en stug dan moet ze wel eerst even uitdunnen denkik maar hoop dat ze het dan wel zo kan knippen Het liefst wil ik niet laten knippen maarja ben dit lange ook zat
Ik weet niet hoe je eruit ziet, ik vind dat altijd zo moeilijk oordelen. Maar ik ben meer van het lange haar geknipt in laagjes met een donkerbruine kleur en lichtere high lights erin, en dan een beetje rommelig gedrage, dus een halve vlecht er in ofzo.. Je hebt tegenwoordig toch ook van die programma's dat je kapsels op je hoofd kan plaatsen om te kijken wat er staat ? Zou je eens op moeten googlen, misschien helpt het je bij je keus.
Ik vind die 1e het leukst! Vind ze allebei erg leuk hoor Ik hou wel van dat soort kapsels! Idd wat kippiekip zei, kijk eens op taaz.com *ik geloof dat het .com is*, daar kun je een foto van jezelf uloaden en jezelf een ander kapsel geven, die van celebs bijv. Je kunt zelfs voor een hele make-over gaan, met make-up en alles, haha Erg leuk om te zien hoe je eruit ziet met een bepaald kapsel vind ik zelf !!