Heb ik dat....

Discussion in 'De lounge' started by Manolito, Mar 23, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

Mar 5, 2013
    4,611
    2,405
    113
    Nou dan is het probleem opgelost

2. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

haha tja ieder zo zijn/haar ding :p.
    Mij lijkt het niet echt lekker tussen de mieren en al het andere ongedierte :eek:

Iertje81 likes this.
  3. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

May 7, 2019
    23,657
    27,305
    113
    Female
    Ik zou hun fijn laten wippen. Wij groeten altijd de notoire vreemdgangers als ze elkaar 'toevallig' tegenkomen bij wandeling/hardlopen en in de zomer ook wel eens een advies gegeven: denk om de teken in t hoge gras he? (Ze zijn ruim in de 50 en krijgen dan een kop als een boei). Zeker om de dag zien we ze. Zij is altijd eerder, wacht halverwege het pad op hem en dan zoeken ze een leuk plekje op in de natuur. Altijd in de avond, overdag zie ik hen lopen met partner en honden.
    Hun leven, zolang ze niet in mijn tuin wippen prima.

Vraag mij wel of hun partners hun hardloop sessies niet verdacht vinden, want ze worden nou niet bepaald fitter erop :p

dreumesje, Robijn89, Hoihoii and 2 others like this.
  4. Whatsinaname

Jan 21, 2020
    18
    21
    3
    Female
    Ik heb ooit een buurman betrapt en het direct de buurvrouw vertelt, werd me niet in dank afgenomen door haar :| ze geloofde het niet. Paar maanden later zijn ze wel uit elkaar gegaan en buurman is nu samen met degene waar hij mee vreemd ging :rolleyes:

5. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

Apr 22, 2017
    12,617
    8,364
    113
    Female
    Ik zou het niet zeggen. Het klinkt zo raar dat ik niet denk dat het geloofd zou worden. Ik denk niet dat ik die twee nog normaal aan zou kunnen kijken. Mijn gezicht zou spontaan in de o_O stand gaan.

6. Snies

Snies Fanatiek lid

Dec 22, 2015
    2,132
    3,214
    113
    Eerste wat ik dacht was: is maar goed dat ik daar niet liep met mijn honden.. Die waren aangeslagen als ze iets zien of horen bewegen in (donkere) bosjes of steegjes. Dan waren ze hoe dan ook betrapt inclusief dat ze dat zelf ook door kregen. :roflmao:

Ik zou er zelf denk ik niets van zeggen ondanks ik dan zou weten dat ze beiden hun partner aan het bedriegen zijn.
    Iemand verlinken kan goed of slecht uitpakken.. Je hebt namelijk vrouwen die het direct van je willen geloven en hun man per direct op straat gooien, maar je hebt ook vrouwen die het niet willen geloven en blijven beweren dat hun man zoiets nooit zal doen.
    In dat laatste geval mocht dat zo zijn en het zijn je buren wil je die spanning ook niet tussen jullie in hebben staan want zulke vrouwen blijven toch hun man verdedigen en ben jij de boeman.. Daarom zou ik dat niet riskeren voor mensen die ik vaag ken uit de buurt maar verder niet dichtbij mij staan.
    Al snap ik wel dat je je buren op deze manier niet meer normaal kunt aankijken en onpasselijk wordt als je ze "gezellig" samen buiten ziet met de kinderen.

Edit: ik ken helaas zo'n buurt situatie waarbij kinderen in het spel zijn.. Dat de vader met de buurvrouw vreemd ging, daar kwam de moeder achter en nu gaat vader met de buurvrouw verder. Vader is uit huis gezet door moeder en woont nu bij de buurvrouw en dat dus in dezelfde straat.. Je kunt je voorstellen hoe die sfeer nu onderling is ook in de straat. Alles behalve leuk voor de kinderen van beiden partijen.

Share This Page