Heb ik dat...

Discussion in 'De lounge' started by Wilma, Jun 20, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Vanmorgen kwam ik thuis van mn zoontje weg brengen en stond net in de kamer toen ik de deur hard hoorde dichtklappen. Verbaast keek ik in de lege gang...waar was de hond??
    Die stond dus vrolijk aan de andere kant van de straat op t gras rond te snuffelen. :rolleyes:
    Ik naar buiten en gelukkig kwam ze meteen aanlopen blij dat ze mij ook buiten zag (meestal vind ze tikkertje spelen veeeeel leuker :rolleyes: )
    Ben maar even met dr gaan wandelen zo braaf als ze was om meteen naar me toe te komen.
    En heb er verder niet veel aandacht meer aan besteed.
    Savonds zijn we boodschappen gaan doen en omdat ik vanmorgen die deur voor mijn idee goed dicht gedaan had en toch de hond ineens buiten stond heb ik voor ik de auto in stapte toch nog maar n keer gecontroleerd of de deur echt goed dicht zat.
    Heb er met mn volle gewicht (en dat is nogal wat :p) tegenaan gehangen en hij gaf geen krimp. Dus die zat goed dicht!
    Wij dus boodschappen doen, lekker chili spulletjes kopen en doosje aardbeitjes mee.
    Komen we terug staat de overbuurvrouw op ons te wachten.
    De hond stond ineens alleen op straat en onze deur stond open, maar er was niemand!
    Dus zij heeft de hond met behulp van n aantal anderen in de straat gevangen (stom beest is GEK op andere mensen behalve als t eens n keer de bedoeling is dat ze er heen loopt) en met koekjes heeft ze haar uiteindelijk bij haar naar binnen kunnen lokken. Ze heeft haar een riem aan gedaan (heeft zelf ook n hond) en heeft haar zo bij mij naar binnen gebracht...
    Hoe die deur open is kunnen gaan...snap er werkelijk NIETS van.
    Ze is dus helemaal bij me binnen geweest en dankzij t feit dat ik tijdens de hittegolf van pampus heb gelegen en tijdens de koelere tijd koffers heb in gepakt tussen misselijkheid door was t een bende bij ons boven.... Ik loop dankzij vorige week en t weekendje weg van dit weekend vreselijk achter met de was. De eetkamer lag vol met rommel en knutselzooi van mn jongste. Het bureau lag overhoop want ik was papieren aan t uitzoeken geweest. De kinderkamers worden normaal op vrijdag en maandag gedaan maar dat is er door de hitte en t weekendje wat op vrijdagmiddag begon ook over geschoten... Ik schaam me diep.
    En nou is juist DIE buurvrouw binnen geweest. Aardig mens verder hoor maar volgens mij kletst ze nogal graag..
    Ze begon ook meteen te vragen hoe oud mn zoontjes waren en of ze al gegeten hadden.. :confused: Echt op zo'n toontje van "word er hier wel naar die kinderen gekeken ??"
    En tja de hormoontjes bij mij werken nu dus echt even overuren en zie allerlei ramp scenario's van kinderbescherming tot de buurt die me nu als ma flodder ziet etc.
    En dat nadat mn man met zon rot humeur thuis kwam en ook even uit zn slof was geschoten omdat ik vandaag nog niet echt veel ben opgeschoten (was kots misselijk vanmorgen :( )
    Had er gewoon even buikpijn van!

...AARGH!!!!!!

Zo even van me af geschreven

2. Chanel

Chanel Bekend lid

Mar 19, 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Jeetje dat is wel heel erg vervelend. Toch raar dat je de deur weer open aan trof toen je terug kwam van boodschappen doen. Misschien kan je beter even iemand naar de deur laten kijken.

3. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    kan je hond je deur niet zelf open gemaakt hebben ?

weet nl dat wij een heel slim hondje hadden die dat ook deed

of had je de deur op slot gedraaid want dan gaat het verhaal natuurlijk niet op :)

4. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

Mar 21, 2006
    1,632
    0
    0
    hutje op de hei
    bij ons moeten ook alle deuren op slot als we weggaan
    want anders krijgt ze alle deuren open

5. Quinnygirl

Quinnygirl Actief lid

Jan 21, 2006
    266
    0
    0
    Acceptant Schadeverzekeringen
    Zevenbergen
    Wij hebben ook zo'n 'uitbreker' thuis :). Dat is dan alleen wel mijn kat. Wij waren een weekendje weg vanaf afgelopen vrijdag en zaterdag zou mijn zwager de katten even eten geven. Die kreeg dus een hartverzakking toen hij de deur wagenwijd open zag staan! ;)
    Gelukkig wonen wij in een 'inbraakluwe' buurt en is ons huis vanaf de openbare weg niet te zien.
    Wij vragen ons dus werkelijk af hoe lang de deur open heeft gestaan.
    Wij doen dus nu elke keer de deur netjes op slot en gaan voor als we thuis zijn zo'n knip kopen.

6. stamper

stamper Bekend lid

Apr 12, 2005
    739
    0
    0
    Female
    huismoeder
    alkmaar
    Jeetje dat is toch ook wat heeft de hond de deur niet zelf open gemaakt , als dat zo is dan zou ik volgende keer de deur exstra op slot draaien . wij hadden een hond die draaide het raampje van de auto open .

groetjes yvonne

7. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    We hebben zon deur met zon hendeltje aan de binnen kant. Dus kan me niet voorstellen dat ze die met dr poot open gedaan heeft.
    Denk nu dus dat de deur toch niet ECHT helemaal goed dicht zat. Wel zodat je m niet open kan duwen maar niet dat de pin van de klink er echt helemaal goed in zat. En misschien is ze toen met dr lompe lijf tegen die deur gaan hangen/liggen (onze hond is vrij lui, als ze ergens op moet wachten bvb tot ik mn jas aan heb als ik dr uit wil laten. Gaat ze ook tegen de muur aan hangen :rolleyes: ) en waarschijnlijk is toen de deur weer open gesprongen ofzo.
    Weet t anders ook niet.
    Dus wij draaien voort ten alle tijden de deur op slot. Want de volgende straat hier is een hele drukke straat waar ze maar 50 mogen maar in de praktijk 80 rijden en dat met veel vracht verkeer etc. Als daar n file staat komen al die domme mensen door onze straat geraced om daar precies geteld 2 autos mee op te schieten. Er liggen drempels maar dat word volgens mij meer als sport gezien (Hoe snel kan ik nog redelijk over die drempels vliegen)
    DUSSSSSsss beetje gevaarlijk om een hond dan alleen los buiten te hebben lopen. Laat staan dat ik t leuk vind om mn deur open te hebben staan als ik dr niet ben!
    Hopelijk heeft de overbuurvrouw geen zin in roddelen... :(

8. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    zowiezo je deuren altijd op slot draaien als je je huis verlaat

je maakt het de inbrekertjes wel makkelijk op deze manier om binnen te komen
    zeker nu je weet dat je deur problemen heeft met sluiten ;)

alles gaat hermetisch op slot als ik mijn huis verlaat al is het maar voor een boodschapje om de hoek

ook ik heb een deur die kuren heeft nl
    kwam van de week ook beneden na dat mijn man door de voordeur naar zijn werk was vertrokken en trof deze open aan
    dan sta je toch wel even vreemd te kijken
    dus ook hij draait nu alles op slot :)

9. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Er zit een hele grote boze boevier achter die deur (begint al met grommen als je gewoon alleen al langs loopt en nog geen voet op t pad hebt gezet). Als een inbreker daar naar binnen wil dan vind ik dat heel moedig ;)
    Hij kan dan voor mijn idee beter omlopen en de achterdeur openen.
    Ziet niemand hem EN zit geen bouvier achter :p

Maar je hebt wel gelijk hoor! En doe hem nu ook voort altijd opslot.

10. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    ja zou em idd vortaan lekker op slot doen, dan weet je zeker dat je je hond niet ergens kan vangen als je weg bent geweest.

En wat betreft de buurvrouw, ik neem toch aan dat ze niet boven is geweest toen ze je hond binnen liet? Als de kinderkamers een puinhoop waren, en ze zegt daar iets over... dan zou ik haar is aan der jasje trekken wat ze bij jou boven doet!

Vooral na je eigen lichaam luisteren vooral als je zwanger bent, en al helemaal met zo warm weer!

Liefs meliske

11. sammie01

sammie01 Actief lid

Apr 3, 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    maar als je weg gaat draai je de deur dan niet op slot?
    dat zou ikals ik jou was wel doen.
    mocht er nou toch een keer wat zijn en er wordt igebroken dan ben je ook neit verzekerd als je de deur niet op slot hebt.
    tja en dat je buurvrouw binnen is geweest en een rommel ziet..pech je moet maar zo denken bij iedereen is het wel eens een rommel.. wat je zelf al zegd je was er al mee bezig en hoe jij dat doet moet je zelf weten het is jou huis en dus ook jou rommel... maak je niet te druk is niet goed voor een mens.

12. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    @wilma woefie lekker stukkie worst? :)

hahaha ik begrijp wat je bedoel maar toch beter als je de deurtjes op slot draait :) ook voor je boeffie ;)

13. djara

djara Fanatiek lid

Apr 12, 2005
    2,675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    wat raar,

en dat van de buurvrouw zou ik niets van aantrekken hoor, komt wel weer goed!

succes met je hond! enne, voortaan de deuren maar goed opslot!

Share This Page