Hoi Eveline, Ik ben drie weken geleden begonnen met het afbouwen van de borstvoeding. Inmiddels krijgt Tijmen 3 flessen van 165 ml en 3 borstvoedingen per 24 uur. Nu heeft hij sinds de flesvoeding wat meer moeite met zijn ontlasting. Hij heeft ongeveer 1 (spuit)luier per dag, de substantie is nog het best te omschrijven als koffiemelk. Het drijft af en toe echt in zijn luier en zit dan ook echt tegen zijn rug omhoog. Het is ook zo dat hij echt moeite moet doen om het eruit te krijgen, hij loopt dan ook rood aan. Hij krijgt momenteel Friso standaard omdat hij deze bij zijn geboorte in het ziekenhuis ook kreeg. Is het wellicht zinvol om over te stappen naar een ander type voeding? Tijmen is nu bijna 9 weken oud. Het is een heel verhaal geworden maar ik hoop dat je mij hierbij kunt helpen! Alvast bedankt! Marjolein
Hallo Marjolein, Je kunt het beste nog heel even wachten met een andere voeding. Je kindje heeft vaak wel minimaal 2 weken nodig om te wennen aan een verandering in de voeding. Ik hoop dat het snel beter gaat. Groeten eveline