Al jaren gebruik ik ovulatietesten van de Action. Maar deze waren dus op en de action had ze vanochtend ook niet. Dus naar de Etos gegaan en daar ovulatietesten gehaald. Nu weet ik sinds een paar weken dat ik PCOS heb en heb dus ook dag 5 tm 9 Letrozol geslikt. Heb net op dag 11 een ovulatietest gedaan (normaal cyclus tussen de 30/33 dagen) en nu lijkt deze positief. Afgelopen maanden hikte ik er steeds tegenaan maar positief werd hij niet, die van Clearblue wel. Maar wist Action knalt altijd en dat deed hij steeds niet. Daarom nu de twijfel en vraag is deze van Etos positief?
Ik zou zeggen van wel, al is het op cd 11 wel aan de vroege kant. Wellicht door de medicatie een snel ei?
Ja daarom ben ik wat terughoudend. Maar misschien had me lijf een klein zetje nodig en dus nu daardoor een vroeg ei? Ben ook aan het afvallen misschien helpt dat ook mee in combinatie met de medicatie. We gaan het sowieso de komende dagen maar gezellig maken!
Ja klopt al moet ik toegeven dat de bijwerkingen mij echt mee zijn gevallen. Eigenlijk nergens last van gehad. Word off label voor PCOS gebruikt maar vooral bij borstkanker. Voordeel van dit ten opzichte van Clomid is minder bijwerkingen.