Hey dames! Ik ben sinds kort ook weer zwanger na mijn mk, nu heb ik echt mega last van borrelende darmen! Vooral als ik iets gegeten heb is het erg allemaal plopjes om het zo maar te noemen haha. En na het avond eten is mijn buik opgezet (terwijl ik erg slank ben ) heeft iemand dit meer?
Ja! Het lijkt wel een slagveld. Als ik bed lig hoor ik ook de meest vreemde geluiden Hoort erbij zeggen ze, haha.
Hier ook, soms ook overdag. Opgezette darmen, daarom heb ik nu al 2 zwangerschapsbroeken.. haha! Ze moeten een nieuw plekje vinden, maar bij mij zijn ze nog druk op zoek, haha!
Afgelopen maand ook een miskraam gehad. Nu 3 dagen voor mijn NOD rommelen mijn darmen enorm. Afwachten of het komt door een zwangerschap
Hier ook erg veel last van de darmen. Ook mijn darmen zijn nog druk op zoek naar een goed plaatsje Wat bij mij wel heeft geholpen is geen prik meer te drinken. Veel minder lucht waardoor het borrelen ook een stuk minder is geworden.
bij mij borrelt ook van alles echt erg soms, vooral als ik rustig lig. omdat ik nog niet zo lang zwanger ben dacht ik er eerst niks van en nu had ik zoiets van: aha, daarom dus
zeker, hier nog nergens aangekomen, alleen mijn buik gigantisch bol.... heb het gevoel een ballon te zijn....
Ja, héél herkenbaar Dacht in het begin écht dat ik al een aardig zwanger buikje had, maar dat waren helaas gewoon mijn opgeblazen darmen! Moest door de gevoeligheid daarvan al met 6 weken een positiebroek aan...
Hier ook enorm last van. En ook een miskraam gehad, inmiddels 3 maanden geleden. Vorige zwangerschap had ik daar totaal geen last van. Dus ergens vind ik het prettig dat ik nu van alles voel, daardoor voel ik me veel meer zwanger dan vorige keer. Wel vind ik alles reuze spannend, omdat het vorige keer met 5 wk 5 is mis gegaan, ben ik blij als ik die grens voorbij ben. En over 10 dagen hebben wij de eerste echo! Herkennen jullie ook dat je dan schrikt als je ineens niet meer een bolle buik hebt of pijnlijke tepels of zo? Volgens mij kan dat gewoon, dat je er niet constant last van hebt, maar het geeft een onzeker gevoel. Verder kan je toch niks tegenhouden of beïnvloeden, dus ik geniet zoveel als ik kan en we kijken gewoon lekker uit naar het zien van een kloppend hartje over 10 dagen