heb ik deze kwestie goed afgehandeld? (mp)

Discussie in 'De lounge' gestart door shenoby, 28 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Tis mij niet helemaal duidelijk waar de kleding nu is? Heeft ze het pakketje terug gestuurd of heeft ze het nog?

2. shenoby

shenoby Niet meer actief

ze heeft de kleding zelf nog.
    en had het geld direct alweer terug geboekt.
    beetje dom van mij achteraf.

3. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Dus ze heeft nu én de kleding, én het heeft haar niks gekost én ze heeft 2 euro extra? En jij hebt niks? Waarom stuurt ze de spullen niet terug dan, als ze er niet tevreden over is? Heb je daar wel om gevraagd?

4. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ik zou eerst foto's willen zien. Ben ik mss een beetje achterdochtig, maar jij bent mss te lief ;)

5. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    ik denk dat iedereen wel zo een verkoper wil als jij... er zijn maar weinig mensen die zo reageren als jij!
    vind het dan ook ronduit belachelijk dat je nog niets terug gehoord hebt!
    tip voor de volgende keer; alleen het aankoop bedrag terug betalen is meer dan voldoende! er zit altijd een risico aan online 2ehands kopen!

6. shenoby

shenoby Niet meer actief

goh voel me best dom ineens.
    vooral dat ik nog extra geld heb bij geboekt.

krijg net een reactie,
    fijn dat mijn geld terug geboekt is. het is er al.

dat was de hele reactie.
    ach nou ja ik heb me van mijn goede kant laten zien

7. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Maar heb jij haar niet verteld de kleding terug te sturen dan? Dat snap ik eigenlijk niet.

Als ik wat koop bij Wehkamp ofzo en ik heb een klacht, dan stuur ik het retour en krijg ik t geld terug. Dat geld krijg ik niet terug als ik t artikel hou natuurlijk...

8. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Erg netjes, misschien inderdaad iets te netjes. Zou ook een foto of artikel retour gevraagd hebben....

Moest meteen denken aan dat ze jou misschien wel oplicht.... ik ben zo achterdochtig als wat altijd....ben zelf heel eerlijk en ook vaak als de dood dat iemand misschien wel ontevreden is ergens over.

9. shenoby

shenoby Niet meer actief

nee heb niet gezegd dat ik de kleding terug wou.
    ik dacht als het toch kapot is,laat ze het maar weggooien.

maar ja zoals ik al zei,
    ik ga me er nu verder niet meer aan storen en ga morgen lekker vakantie vieren :)

10. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Fijne vakantie!!

11. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeh ik heb ook een keer een mailtje gehad daarover, ze was zwaar teleurgesteld, zat een gat in. :( Ik had het ook niet gezien, voelde me ook zwaar lullig en heb gezegt stuur het maar retour. (op mijn kosten) dan maak ik het geld naar je terug over. Helaas was ik zo goed het direct terug te storten. Maar je raad het al........ik heb het kledingstuk nooit retour gekregen:x

Ook heb ik eens perongeluk 44 eurocent teveel verzendkosten gerekend, kreeg een zeer boze mail en ze eiste dat ik DIRECT die 44 eurocent retour zou storten. Oke had ze recht op, maar helaas gebeurde er iets waardoor ik het vergeten was. Daarop kreeg ik weer een giga boze mail. Nah ja:( echt zeer onfatsoenlijk. Toen heb ik 46 eurocent overgemaakt en in de omschrijving erbij gezet retour verzendkosten plus 2 cent rente:D

12. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Geniet maar en het is idd een leer...

13. nairam

nairam Actief lid

8 okt 2008
    403
    0
    0
    oost-nederland
    Keurig gedaan en laat de dame in kwestie er zéér gelukkig mee worden. ;)

Fijne vakantie !!

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Meid,
    het siert je dat je er zo mee zat en ook dat je blind de koper hebt vertrouwd dat er idd een gat in zat zonder een foto te vragen. Misschien wat naïef, maar ik vind het goed dat je mensen niet meteen wantrouwt, zelfs als ze dat bij jou wel doen. Je hebt het prima gedaan. Lekker van je vakantie genieten, jouw karma is weer een stukje aangegroeid...hihi Krijg je vast lekker weer op vakantie!

15. shenoby

shenoby Niet meer actief

@collo,
    ben vandaag weer thuis gekomen en ik heb inderdaad heeeeeerlijk weer gehad.

16. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Zie je wel! Instant karma!

17. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    nou ik vind dat je het goed afgehandeld hebt...

Dan ben ik ook te lief want ik heb nu al 2x iets gekocht waar bij stond "zo goed als nieuw" en de prijs was er ook naar (daar ga je dan vanuit) en toen het binnen kwam was het beschadigd en zag er eerder uit als veelvuldig gebruikt en slecht gewassen...
    Maar ik denk dan laat maar geen eens zin in om daar wat mee te doen.
    En ik heb er wel van geleerd want ik koop bijna niks meer via markplaats puur door die "oplichters"
    want in dit geval zijn dat ze wel want je ziet duidelijk beschadegingen daar kan je echt niet omheen.

Deel Deze Pagina