Ik ben al de hele week een beetje grieperig, leeg gevoel in mijn buik, misslijk, hoofdpijn, andere eetlust. Ik vorige week veel slijm verlies gehad...? Ik moet volgende week mijn menstruatie krijgen, zouden de symptomen daar van komen?? Of (ik hoop) zwanger, wie herkent dit??
heey hoi Het kan idd van je menstruatie komen. Ik heb 3 jaar geleden ongeveer hetzelfde berichtje als jouw geplaats en mijn zoon is 2 haha ik was dus zwanger!! Hopelijk bij jouw ook ipv ziek zijn of je menstuatie.. Succes en ben benieuwd!!
Ik dacht ook een "griepje" te hebben, normaal was ik nooit ziek. En jahoor, ik bleek gewoon zwanger te zijn. Het was bij mij dus wel een vroeg symptoom. Groetjes.
heej wendy ik heb op dit moment een hele andere eetlust,miselijk leeg gevoel in me buik.... ik moet nog 6dagen voor dat ik het zeker weet en wacht netjes af
Ik moet ook nog 6 dagen, spannend! Ik krijg steeds meer het idee dat ik mijn menstruatie krijg, krampjes, honger!!! Spannend, we wachten af.
ik heb dus ook al 3 a 4dagen enorme honger.... cola smaakt naar ijzer (vond het echt heel lekker) nu al een week geen cola in huis,slokje enrgie drank was ook ijzer smaak,ik lust normaal geen augurken nu eet ik ze met kaas om heen gewikkeld en normaal had gister een hele dwaze dag heb 3liter gedronken alleen maar fruitsapjes...sinasappelsap appelsap etc....ik voel nog geen ongie klachten die ik normaal wel heb dus ik wacht af....heel moeilijk hoor
Afgelopen maand had ik dat gevoel ook.... Het hield drie weken aan en ongi bleef twee weken uit. Toch, testen negatief en na drie weken kwam ongi vrolijk aanzetten. Bij mij bleken het ontpil symptomen te zijn.. Maar... bij anderen blijken het zwanger symptomen te zijn. Dus eigenlijk kun je beter wachten en op je nod maar beter een test doen. (Mits je dan dus nog niet ongi bent)
Ik heb nog steeds een leeg, gevoel en een vreemde eetlust, misschien dat ik toch alvast een testje ga doen!? Zijn jullie ook zo moe??
Dat gevoel heb ik sinds afgelopen zaterdag de hele dag door moe , s'nachts goed geslapen en toch heb ik zaterdagmiddag nog 2 uur op de bank gelegen, de nacht van zaterdag op zondag weer goed geslapen en was gistermiddag weer doodop :S we zijn nu bezig in ronde 2 en kan pas over 6 dagen testen dus ben eigenlijk wel benieuwd of het daarvan komt.
Hoi Ik heb hetzelfde vreemd gevoel, ik ben al 6 dagen overtijd, maar heb zaterdag een test gedaan en die was negatief. Wacht nu maar gewoon af, maar ben ook moei, niks als zin in lekkere dingen als het maar eetbaar is, veel hoofdpijn vooral savonds, grieperig en een heel leeg gevoel.