Cyclusdag 36 en nog geen positieve ovulatietest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Alexa82, 20 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alexa82

Alexa82 Lid

11 sep 2011
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoals de titel al zegt, ik zit vandaag al op cyclusdag 36 en volgens mij geen positieve ovulatietesten!

In februari een bbz gehad (gelukkig zelf opgelost) en na de menstruatie daarvan een cyclus van 28 dagen en ook een positieve ovulatietest (zie foto). Ik heb inmiddels af en aan al 2 jaar ovulatietesten gebruikt, dus veel ervaring met hoe ze bij mij reageren maar ik snap er nu niets meer van. Ben op dag 15 begonnen (heb altijd een laat ei en een lf van 10, meestal op dag 19-21 een positieve test) , maar nog niets gezien!

Vanmorgen een zwangerschapstest gedaan omdat ik op een gegeven moment dacht dat ie misschien rond 4 april is gesprongen, maar nee... Negatief.
    Ik heb geen vruchtbaar slijm gehad (normaal wel), wel erg gevoelige borsten en dikke aders op m'n borsten. Dat heb ik nog nooit voor m'n eisprong gehad. Wat gebeurt er toch en wat is wijsheid? Doortesten? Word er zo moedeloos van! :(

Foto 1 is dus hoe mijn ovulatietesten-reeks normaal is en foto 2 mijn huidige cyclus.19/4 heb ik alleen 's ochtends getest, nu baal ik omdat hij misschien gistermiddag wel positief zou zijn geweest! Pfff, jullie merken het al: help! :(

Bijgevoegde bestanden:

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Het zou eventueel kunnen dat je je piek gemiste hebt omdat je 1 keer per dag test, maar ja je gebruikt ze al lang zeg je zelf dus je zal het verschil zelf ook wel weten.
    Voor nu zie ik nog geen positieve in ieder geval.

3. Alexa82

Alexa82 Lid

11 sep 2011
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook het idee dat de ovulatietestjes anders zijn geworden, ze zijn van z&k. Weet iemand of ze anders zijn dan een tijdje geleden? Misschien is m'n cyclus door de bbz toch veranderd..
    Bedankt in ieder geval!

4. Alexa82

Alexa82 Lid

11 sep 2011
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oja en ik test meestal 1x per dag, als ik dan vruchtbaar slijm krijg, dan ga ik naar 2x. Maar deze cyclus nog geen vs gehad.

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik gebruik die van z&k ook, maar heb er geen verschil in gemerkt meis.
    En na mijn beide bbz's was alles gelijk weer op orde. Ik hoop dat je heel snel duidelijkheid krijgt.

6. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.303
    396
    83
    ik gebruik ook z&k en ook merk geen verschil
    Soms is je ei snachts het lijkt idd wel of je hem hebt gemist gezien die 19-4 wel donker is, dus misschien was je piek tussen 18-4 / 19-4.
    Maar het kan ookdat je cyclus nog van slag is.
    Ik heb ook niet altijd vruchtbaar slijm of dan merk ik er niets van dus dat zegt mij niet heel erg veel ;)

7. Alexa82

Alexa82 Lid

11 sep 2011
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laat ik dan toch maar doorgaan met testen en hopen dat hij nu net gesprongen is! Balen dat het nu dan zo'n lange cyclus is, maar hopelijk de laatste voor de komende 9 maanden...

Deel Deze Pagina