Nee want toen was ik nog aan het vasten Maar ik hou het vol, ben blij dat ik dit topic heb geopend. Zo'n goede motivatie !!! Normaal zou ik over die sneetjes brood schuldig voelen maar nu probeer ik dat niet te doen.
Ik ben ruim 7 kilo kwijt geraakt door koolhydraten te vermijden, dus bij de lunch koolhydraten dan bij het avond eten niet (en andersom). Daarnaast heb ik altijd gedaan dat ik in het weekend een dag mag zondigen... Het is namelijk niet te doen om het vol te houden als je niets meer mag. Voorlopig gaat het goed
Ik ben 48 kilo afgevallen door netjes volgens de schijf van vijf te eten. ( uiteraard in combinatie met veel sporten) Niks geen gedoe met koolhydraten weg laten of andere dingen. Uiteindelijk gaat het om verandering van je eet patroon en je gaat neem ik aan niet levenslang geen koolhydraten oid eten. En juist als je volgens de schijf van vijf eet en je voeding goed kiest en inzet houd je je lichaam stabiel in suikers, koolhydraten etc waardoor je geen trek krijgt in zoet.