Hallo meiden, Misschien een rare vraag, maar voelde jullie je al zwanger voordat je een test deed? Ik heb donderdag mijn nod maar heb niet het gevoel zwanger te zijn. Ben er zelfs een beetje chagerijnig van... Zou er alles voor willen doen om nu kotsend boven de wc te hangen
Ik had sterk het gevoel zwanger te zijn. Had verschillende symptomen (geen misselijkheid) waardoor ik ook eerder ben gaan testen anders had ik dat ook niet gedaan.
Ik wilde en wel en niet een test doen. Op de een of andere manier verheug je er teeeeeeee op waardoor een negatieve test toch wel iets met je doet. Ik was dus bang om een test te doen. Ik was precies een week overtijd tot dat ik besloot om een test te doen. Na veeeel gezeur van mijn partner overigens Ik durfde nog steeds niet namelijk. Ik had wel meteen al iets aan m'n darmen en mijn borsten. Uiteindelijk toch maar een test gedaan)
Van ronde 1 tot met ronde 3 had ik allerlei verschijnselen voor NOD. Alle 3 de rondes heb ik negatief getest. In ronde 4 had ik juist helemaal geen klachten, wat voor mij dus een teken was dat ik misschien wél zwanger kon zijn, en inderdaad .
Bedankt voor jullie reacties, Kan ik toch nog een beetje opgelucht adem halen... Ik word ook helemaal gek van mezelf. Ben zo bang dat die test weer negatief is ...
Geen kenmerken, maar wel het gevoel dat ik zwanger was. Niet uit te leggen...test bleek idd positief....
nadat ik 3 ochtenden achter elkaar misselijk wakker werd (aantal dagen voor nod) ging bij mij wel een belletje rinkelen
Ik wist dat het raak was. Ik voelde me zó raar, namelijk. Zo had ik me nog nooit gevoeld. ik had het erg koud en had een vreemd gevoel in mijn buik. Kan het niet nader omschrijven. Maar het was zó sterk, dat ik eerst al 9 DPO al testte en toen was ie tot mijn verbazing negatef. 13 DPO knalde ie eraf. Toen had ik ook al erg zere borsten, trouwens.
Ik dacht ook dat ik niet zwanger was, ik had namelijk enorme snoep-trek, en dat heb ik altijd voor ik ongesteld moet worden, dus voor mij een teken dat ik ongesteld ging worden. Was er zó sjacherijnig van, had echt een héél kort lontje... Maar gek genoeg kreeg ik vlak voor de NOD pijn in mijn borsten, en dat menstruatiegevoel in mijn buik, en dat had ik anders nooit...toen ging ik ineens twijfelen. En dat ik zo sjachie was, bleek achteraf dus ook de zwangerschap te zijn!
ik was een week overtijd, maar had helemaal geen klachten of verschijnselen. ik deed een test om zeker te weten dat ik niet zwanger was, omdat ik anders me blij zou maken om niets. ik was ervan overtuigd dat ik niet zwanger was. haha dus toch. dan is het een leuke verrassing
ja hoor duidelijk zelfs me katten gaven t al aan en me ventje zei ook volgens mij ben je zwanger en de test was alleen nog t bewijs met 3 weken 5 dagen testte ik positief
Ik had de cyclussen voor de zwangerschap wel wat klachtjes en was ik er veel mee bezig. De ronde dat ik zwanger was, had ik die klachtjes niet, alleen witte afscheiding en wat sjago. Verder ging de kat ineens bovenop mijn buik liggen, wat ze normaal niet doet. Dus toen had ik wel een vermoeden. Op m'n NOD moest ik werken, en toen heb ik 's middags de test gedaan.
Ik voel mij de hele ochtend al behoorlijk misselijk. Ik heb nog geen test gedaan. ik ben benieuwd. Anders heb ik geen klachten, behalve een ongemakkelijk gevoel in de buik en wat opgeblazen.
Mmmm,de meesten hadden dus toch wel een voorgevoel! Niet echt hoopgevend! Vanmiddag ga ik testen dan weet ik hopelijk wat meer. Bedankt allemaal voor jullie reacties!
Je hoeft niets te voelen he, dat had ik bij de zwangerschap van mijn zoon ook niet. Ik duim iig voor je. ik haal deze middag ook testen, maar ik denk dat ik pas morgen ochtend even probeer. Mijn NOD is namelijk over een week.
Bij de eerste had ik echt niets door, bij de 2e eigenlijk ook niet echt maar bij de 3e ja toen had ik t wel door, ik was nl erg onuitstaanbaar vond ik zelfs haha! Je kan t voelen maar t hoeft niet hoor, ik hoop t voor je succes.
Ik heb ook een voorgevoel. Inmiddels al een hoop rondes onderweg. Niet dat ik veel klachtjes heb, maar mijn borsten voelend wel echt anders dan andere ronden (zachter en wat voller en ook beetje pijnlijk als ik erop druk) Dit heb ik nog niet eerder gehad. Gister getest (4 dgn voor NOD), maar die was negatief. Dat hoeft natuurlijk niet alles te zeggen, maar sta wel weer meer met beide benen op de grond. Nu maar gewoon afwachten tot in ieder geval woensdag! (als het lukt, haha)
Bij 4 zeker wist het vlak na de bevruchting al bijna zeker. Bij de laatste wat twijfel daar was ik wat minder misselijk.