2x positieve CLEARBLUE, negatieve bloedtest!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door debjuh86, 18 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debjuh86

debjuh86 Actief lid

6 jun 2008
    189
    211
    43
    Vrouw
    stay @ home mommy and wifey
    wat ik nou weer meemaak..
    eergister heb ik 2 testen gedaan van clearblue
    (niet digitaal, gewoon zo een waar dr een plusje moet komen, allebei uit een aparte verpakking).
    daar kwamen beide keren duidelijk een + tevoorschijn.
    ik was nieuwsgierig hoe lang ik dan zwanger zou zijn, dus de volgende dag
    zo'n clearbluetest gehaald waarop die de weken aan zou moeten geven, staat er ineens NIET ZWANGER :confused:

ik de dokter gebeld, hij een bloedtest gedaan, istie ook negatief!! :(
    DE ENE DAG ZWANGER, DE VOLGENDE DAG NIKS MEER TE BEKENNEN!
    iemand ervaringen met een vals positieve test?
    ik heb het wel bloedheet iedere keer, voel me hart bonken, duizelig enz.. net als bij me eerste zwangerschap..

ps. ik heb dit berichje ook op een ander forum geplaatst omdat ik er echt mee zit, sorry als iemand m nu dubbel leest..

2. debjuh86

debjuh86 Actief lid

6 jun 2008
    189
    211
    43
    Vrouw
    ok, ik maak t nog gekker..
    die digitale test waar ik het over had, die de volgende dag 'niet zwanger' aangaf, heb ik net uit elkaar gesloopt.
    het teststaafje dr uit gepulkt, en ja hoor... 2 strepen, duidelijk te zien :confused: :(

3. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Nouja, dat is wel heel zuur! Kan me voorstellen dat je dan even goed over de z**k bent. Tja, het enige wat je kan doen is nog even afwachten of je menstruatie op gang komt en anders over een paar dagen nog eens testen. Maar dit is wel je grootste nachtmerrie!

Meid, succes en sterkte!

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Het meid
    De digi geeft altijd 2 strepen, ook al ben je niet zwanger, in de gerbruiksaanwijzing staat daarom ook dat je daar niet naar moet kijken. Maar de + testen van CB zijn **** zoals hier heel vaak te lezen valt. Superveel vals positieve, net als de kruidvat + test ( zelfde fabrikant) echt heel zuur voor je, heb je de test nog? Ik zou een hele boze brief + foto naar CB sturen ( al denk ik dat ze het dan op een vmk gooien :devil:)
    Hopelijk is het snel raak meid! Tip: test voortaan met de kruidvat 2 voor 5, die geven nooit vals positief

Liefs daantje

5. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    wat baalen zeg ben je helemaal in de wolken en dan krijg je dit ik zou gewoon even op je nod wachten en dan nog is testen maar ik hoor wel meer vals positieve testen van clear bleu + testen ik zou gewoon een ander testje doen over een paar dagen en kijken wat die aan geven

gr patricia

6. debjuh86

debjuh86 Actief lid

6 jun 2008
    189
    211
    43
    Vrouw
    haai meiden,
    ja ik ga denk ik volgende week nog een testje doen.
    ik zit me wel op te vreten hoor, k had eergister ongi moeten worden en ik zou het liefst nu wel iedere dag een test willen doen!
    ik had trouwens ook naar dat nummer gebeld wat op de verpakking staat van clearblue.
    020 65 45 250, zou je voor de aardigheid is moeten bellen.. neem je ze helemaaaaal niet meer serieus :s

7. kaatje1406

15 nov 2008
    35
    0
    0
    Wat vervelend. echt k**. Ik heb ook gehoord dat die + testen vaak vals pos. geven. De volgende keer zou ik ook testen met die van het kruidvat,die van 2 voor 5 eurie. Die zij erg goed.

8. Niena

Niena Lid

20 feb 2009
    81
    0
    0
    als je er hier eens een foto van kunt plaatsen kunnen we met zen allen kijken.

een CB geeft vanaf hcg 15 + en het kan zijn dat een labo andere waarden hanteerd ivm. + bevinden.

9. SeaShell

ik denk dat je dan of nog niet aan je NOD zit, of echt niet zwanger bent, anders hadden je bloedwaardes echt wel verhoogd geweest.. daaruit kan je dus opmaken dat de test vals positief was.

volgens mij testen alle zwangerschapstesten vanaf 25 HCG ipv 15..
    hieronder een tabel met HCG bloedwaardes in de zwangerschap

ik zat met 4,0 weken al op 412 HCG, je moet iig boven de 50 hcg zitten volgens mij om zwangr te worden beschouwt..

http://www.freya.nl/web_medisch/hcg.php

10. debjuh86

debjuh86 Actief lid

6 jun 2008
    189
    211
    43
    Vrouw
    ik kan helaas geen fototje plaatsen van de testjes..
    ik heb vandaag nog wel een 2 voor 5 euro test gedaan van de kruidvat, en die werd na een tijdje heeeeeeeel heeeel vaag positief en toen vervaagde het streepje snel..
    ik ben na mn zwangerschap (3 maanden geleden) maar 1 keertje ongesteld geweest en dat was de 17e een volle maand geleden.
    *zucht* wat een gedoe allemaal..
    ik bewaar die andere kruidvattest maar tot aan het weekend, maar eigelijk jeuken mn handen nu al haha!

11. Niena

Niena Lid

20 feb 2009
    81
    0
    0
    Zie hier mijn bloedwaarden bij elke test die ik hiervoor gebruikte :

Clearblue digitaal sticks ,wel hoog hcg-gehalte nodig = hcg 75

Clearblue gewoon (+ je) hcg = 15

Kruidvat gewoon I blauwe = hcg 8

Kruidvat II roze nooit valse lijntjes = hcg 8

Quid-test GB/Carrefour (BE) = nooit valse lijntjes idem = hcg 8

AUB

12. SeaShell

De digi c&b hebben geen 75 hcg nodig maar op de verpakking staat toch echt 25, ook de 2 voor 5 ( 8 hcg is geen enkele test, zelfs de testen waar je 6 dagen voor nod mee kan testen hebben nog meer dan 20 hcg nodig)
    Waar heb jij de info vandaan? Op de gebruiksaanwijzingen en verpakkingen staat toch écht iets heel anders. 8 hcg is onmogelijk bij een zwangerschapstest

13. Niena

Niena Lid

20 feb 2009
    81
    0
    0
    Daantje AUB ik zeg dat ik dit persoonlijk heb laten onderzoeken AUB

Ik heb die testen gedaan en dan ook bloednames....

Begrijp je het zo?

Geheel NIET ONMOGELIJK DUS...

14. SeaShell

Ik zeg alleen wat er in de gebruiksaanwijzing en op de verpakking staat. Als er op de cb test staat dat ze 25 hcg nodig hebben zal dit heus wel zo zijn, ze zetten het er niet voor jan joker op. Als een zwangerschapstest op 8 hcg zou reageren zou iedereen op haar innesteldag ( dus 5 dagen na ei) al positief kunnen testen ( een bloedtest kan wel hele lage hcg waardes opsporen) de testen hebben express 25 of meer hcg nodig omdat anders bijna iedere vrouw wel een keer positief zal testen en het uiteindelijk voor nod misgaat en dat willen ze voorkomen, vandaar de hogere hcg benodigdheid in thuistesten. Ook ben je volgens mij bij een hcg van 8 volgens de dokter nog niet zwanger maar goed, het zal wel ;)

15. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    Ik heb vorige maand ook positief getest met de digitale test van clear bleu en de volgende dag was alles negatief... Hoe het kan is me nog niet duidelijk, wel dat het heel erg balen is en weer om schakelen.
    Ik ga int vervolg geloof ik ook maar de testjes van de kruidvat halen, hopelijk hebben we er niet veel van nodig!
    Succes!
    groetjes Maaike

16. Niena

Niena Lid

20 feb 2009
    81
    0
    0
    het is zo dat ik een bepalade kanker heb gehad en hiervoor direct bloenames moet laten doen eens ik een gevoel heb van zwanger te zijn ook al is dat voor NOD

bij de 2e had ik 4 dagen voor NOD hcg 8 met die testen bekeken en bloednames

is wel komisch want zo krijg je wel een erg goed beeld welke vroeg kunnen hcg opsporen.

17. Thasmo

Thasmo Actief lid

8 jan 2009
    251
    0
    0
    Secetarieel Administratief Medewerkster
    Noord-Brabant
    Heej,

Ik zag dit berichtje staan, en heel vervelend natuurlijk!

wilde zeggen dat ik ook posi getest had met + test van CB en die was postief, 3 dagen later was ook de digitale met indicator positief van CB.

Ben er dus wel tevreden over.

Groetjes Mo

18. debjuh86

debjuh86 Actief lid

6 jun 2008
    189
    211
    43
    Vrouw
    haai meisjes..
    nou, ik krijg dr egt, werkelijk waar, op zn zachts gezegd, een punthoofd van..
    ik die kruidvat 2 voor 5 euro testjes gehaald.. negatief.. dacht ik..
    tot ik na 10 min nog eens keek, en jaaa hoor.. streep.
    half uurtje later wastie weg..
    strontnieuwsgierig en ongeduldig als ik ben, hup meteen die andere uit het doosje ook gedaan, zelfde verhaal.
    maar de twijfel sloeg weer toe, ik de gyn gebeld.. die meld doodleuk dat ik over 2 weken nog maar een bloedtest moet komen doen.
    ik had me nog zó voorgenomen tot die tijd niet te testen, maar gister liep ik met me vriendin de kruidvat in en kon ik me natuurlijk niet beheersen.
    gisteraaf getest.. wat denk je.. keihard negatief :confused:
    mja.. nog steeds geen druppeltje bloed te bekennen en nog steeds zwangerschapsverschijnseltjes..
    ik vrees dat het dan toch een miskraam gaat worden, want als ik het zo bekijk, lijkt het alsof mn hcg alleen maar af ipv toeneemt..

*zuuuuuuuuucht* :rolleyes:

19. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    lastig hoor! en dat wachten is zoooo moeilijk he..heel veel sterkte!

20. bapsie

bapsie Niet meer actief

daar mag je niet naar kijken heeft niks met wel of niet zwanger te maken...sorry

Deel Deze Pagina