sorry had al een topic geplaatst in zwanger worden maar denk dat hij hier beter past!! hallo meiden! ik wou even vragen of jullie mijn tempkaartje kunnen kijken en wat jullie denken zit nu 7 dpo! (klik op mijn banner voor kaartje) hoorde van veel kanten dat hij er spannend (dus positief) uitziet tot nu toe en wou vragen aan jullie of jullie een link kunnen sturen van jullie tempkaartje van de maand van bevruchting kunnen delen met mij? ben zo benieuwd wil ze vergelijken! ik heb kwaaltjes: sinds 4dpo (laat in avond): ongi krampen(ook het gevoel alsof ik me baarmoeder voel) ploppende/borrelende darmen 5 dpo: ergere ongi krampen(zelfde gevoel als 4dpo) winderig en zachte poep/bijna diarhee achtig(sorry) 6 dpo: lichte ongi krampen(licht trekkend/beetje pijnlijk gevoel onder mijn bikinilijn links iets onder de hoogte van me heupen zegmaar) winderig& ploppende borrelende darmen 7 dpo: trekkend/spierpijn achtig gevoel in (geloof ik) mijn bekkenbodemspieren, als ik het aanspan doet het al helemaal pijn! voel me een beetje opgeblazen maar dat echt heeeel klein beetje. winderig en nogsteeds zachte poep iets minder borrelende darmen, en kleinbeetje lage rugpijn(maar dat heb ik vaker zat vroeger vaak scheef) en extreem moe!! gister lag ik (6dpo) om 18:45 op bed te slapen tot vannochtend 9 uur! en voel me nogsteeds slaperig ook vannacht een aparte droom maar herinner hem me niet meer weet alleen dat hij heel vreemd was en raar. maar deel jullie kaartjes van de maand van bevruchting alsjeblieft als je dat wil en kijk even naar de mijne als je wilt heel veel liefs van shy girl p.s. ik weet dat jullie geen zwangerschapstesten zijn maar wil weten wat jullie denken p.p.s. we hebben het gedaan van 2 dagen voor eisprong tot 1 dag na eisprong (elke dag)
Lastig om er nu wat van te zeggen. Je kaartje ziet er mooi uit maar bij mij daalt m'n temp pas op de dag dat ik ongi wordt. Dus er zit niks anders op dan wachte helaas. Zal ff het kaartje van mijn laatste zwangerschap plaatsen. Kan je zien hoe he eruit zag. Helaas wel een ma geworden. Spannend meis. Ik hoop voor je dat het raak is.
jouw kaartje was aardig schommelend terwijl de mijne redelijk stabiel was! ik hoop dat jij snel weer zwanger mag zijn!!! vreselijk als je zoiets mee moet maken! niemand verdiend zoveel verdriet daardoor ik hoop dat het raak is bij mij vriendlief en ik zijn ongeduldig haha
Je temp voor nod zegt jammer genoeg niet zoveel over een zwangerschap.. Je kunt super mooie kaartjes hebben en niet zwanger zijn, maar ook andersom. Als je temp zo blijft ná je nod, dan mag je voorzichtig juigen Kijk anders eens in het topic van tempkaartjes van zwangeren. Daar kun je een beetje vergelijken
@shy in ff staan ook heel veel kaartje in de 'gallery' he. Dan kun je zelf zoeken op kaartjes die op de jouwe lijken. Als je op FF in mijn handtekening kinkt en naar beneden scrolt zie je mijn kaartje van Ukkie's zwangerschap. Jij hebt een grote stijging afgelopen 2 dagen...ben benieuwd , maar reken je zelf nog niet rijk. Heb hele mooie kaartjes gezien met een flinke daling op 14 dpo.
oh ik zie het nu! bedankt! me temp is nu weer 37.00 (alsnog 0.4 boven coverline) en zowiezo veel hoger dan vorige cyclus lutheale fase!) dus maak me geen zorgen bedankt voor jullie reacties!
Je kaartje ziet er tricyclisch uit en dan heb ik heel goede hoop voor je. Het zou mij niets verbazen als je zwanger blijkt, maar ik wil je geen valse hoop geven. Tricyclisch is wel een goede voorspeller, maar niet 100% natuurlijk.