Rugpatiënt en draagdoek

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door RSL, 4 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Hallo Dames.

Ik zit al een poosje te denken om een draagdoek aan te schaffen voor als onze kleine meid er is. Ik dacht aan de Little Frog gewoven doek.

Nu zei mijn schoonmoeder dat ik daar niet aan moet beginnen omdat ik zelf rugpatiënt ben en hem waarschijnlijk toch niet kon gebruiken omdat ik daar te veel last van krijg. (2 hernia's gehad, 1 operatief verwijderd, de 2e op dezelfde plek terug gekomen en wil niet weg)

Hoe denken jullie hierover? Ik vind ze eigenlijk te duur om te kopen en vervolgens niet te kunnen gebruiken.

Suggesties?

2. spinner

spinner Actief lid

7 mrt 2009
    152
    0
    16
    Een geweven draagdoek verspreid het gewicht goed over je lichaam. Ik ben zelf ook rugpatient maar draag al 4 jaar lang mijn kinderen, klein en groot!

3. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou het niet doen. Mijn man heeft de buik ennde rugdrager wel gebruikt maar ik niet. Het ging gewoon echt niet. Na 5 minuten wist ik gewoon niet meer hoe ik staat of lopen moest omdat alles steeds meer zeer ging doen. Wees zuinig op je rug, je hebt al genoeg meegemaakt op dat gebied.
    Denk dat je kindje er meer aa heeft als je over anderhalf jaar lekker samen op de grond met de duplo kan spelen.

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Op verzoek van ts gesloten

Deel Deze Pagina