Ik zou eigenlijk woensdag ongi moeten zijn geworden maar er is tot nu toe nog niks! Wil zaterdag gaan testen als er nog niks is! Vind het zo spannend! Bij onze dochter was het een verrassing maar nu ben ik er helemaal bezi☺️ Is het nog te vroeg of toch doen? Wil het zaterdag pas doen zodat mijn man er ook bij is! Of gewoon doen zodra de test binnen is?! Vind het ook wel om dan baby sokjes te kopen ofzo als het zo is! Maja is het niet zo is het wel fijn als hij erbij is! Wat denken jullie?! Liefs
Eigenlijk kan je dus vandaag al testen hihi als je niet meer kan wachten en je kan hem daarna ook verrassen! Anders kan hij je later toch steunen
Spannend. Ik ene kant vind ik verrassen ook leuk maar aan de andere kant erbij zijn is ook fijn. Ik zou het niet weten wat je moet doe
Ik test ook zonder man.. hij houdt niet van tuurstreepjes en wil het van mij horen als ik zeker ben van mijn zaak 😊 Als je nog kan wachten is dat hartstikke leuk natuurlijk. Wat wil je man zelf ??
Als je zeker weet dat je over tijd bent ben je niet te vroeg. Testen kan dan sinds woensdag. Het is erg persoonlijk wat je doet. Ik doe de testen zelf in de badkamer en zodra mn vriend het doorheeft dan komt hij wel even gluren maar dan weet ik vaak al of het raak is of niet
Ik ook zonder mijn vriend, de mijne werkte me de eerste keer met testen op mijn zenuwen hihi. Het is natuurlijk helemaal aan jou wat je gaat doen. Al vind ik zelf het verrassen t leukste. Succes!