hoi hoi wie kan me helpen of advies geven ik heb in het weekend me eisprong gehad en nou voel ik sinds een dag of 2me heel raar in me buik soms net buikpijn en soms net alsof der wat in zit heel raar gevoel en heb ook last van me bovenbenen en ben met vlagen misselijk ben ook heel moe en me vriend zegt ook dat me tepels anders staan zou het dan nou eindelijk zover zijn zwanger?? heb me ook nog niet eerder zo gevoeld in al die tijd klussen we zijn dan ook volgende maand alweer een jaar bezig om een kindje te krijgen zou het nou dan eindelijk zover zijn heb al een dochter van 3jaar was van haar met 3maand al zwanger,maar me huidige vriend is niet de vader van me dochtertje wie o wie weet iets of advies of ervaring alles in welcome
hoi, je kunt nooit zeggen of er een innesteling is of niet aan de hand van je symptomen. Dat blijkt pas achteraf (of niet) als je een positieve test hebt. Probeer geduld te hebben tot je kun testen! Succes met afwachten! Mirjam
hoi hoi pff jah wachten duurt soms zolang heb intussen bij de dokter een potje plas af moeten leveren inv. met me slijm dat rook nie fris maar alles was goed geen infectie niks moet morgen mijn nod. krijgen maar alles zit nog dicht om het zo maar even te zeggen en ik verlies ook geen slijm meer zoals anders mschn een druppeltje thats it heeft dat verder nog wat te beteken dan?? ikke zou nie weten meer haha of me lichaam houdt me gwoon voor de gek liefs mij
hoi, of het wel of niet wat betekent kan ik helaas niet zeggen. Als je op je NOD nog niet ongesteld bent dan kun je een test doen! Succes! Mirjam