Ik heb sinds 2 week, vaak als ik opsta, of teveel doe, last onderin mijn buik, meestal links, maar ook wel eens rechts en links. Ook als ik recht zit op de wc bijvoorbeeld. Mijn buik voelt wat hard aan, als ik lig kan ik er niet in prikken(sinds 2 dagen) IK heb het nu steeds vaker, en als ik aan het werk ben, (ben caissiere) krijg ik last als ik te lang zit.. Heb al overlegd met werk, maar ze nemen me niet bepaald serieus, en zijn niet erg begripvol. Nu moet ik dinsdag naar de vk, dus kan ik nog wachten? of is dit ernstig? Ik weet nou niet echt of het bandenpijn is of harde buiken. Het doet soms wel echt zeer, dat ik krom loop van de pijn, maar na 10/15 minuten zakt de pijn wat weg.. Urine heb ik in week 18 laten testen, was goed, maar ben van plan maandag weer te controleren. Moet ik mij zorgen maken?
hoi, pijn onderin klinkt als bandenpijn. Volgens mij heb je daarnaast harde buiken. Het is wel goed om je urine nog ene keer te laten controleren. Probeer verder op de momenten dat je niet werkt rustig aan te doen en kijk of het minder wordt. Harde buiken zijn niet erg, maar je moet wel een oorzaak uitsluiten. Dat wil zeggen blaasontsteking of te druk zijn. Bespreek het in elk geval dinsdag met je verloskundige. als ze komen en gaan (weeën) moet je wel eerder bellen, maar zo klinkt je verhaal niet. Mirjam