ik ben gistervanmiddag ( nadat ik gistermorgen een inwendig onderzoek om te kijken of ik al ontsluiting had. wat helaas niet het geval ws) wat slijm met bloed verloren, maar weet niet echt of dat de slijmprop was ? Of dat het gewoon kwam door het inwendig onderzoek, was beetje vies eigenlijk, stuk slijm met wat bloed en sliertjes endergelijke ( sorry voor de details ) maar vraag me af of iemand misschien weet of dat de slijmprop is
Dat weet ik natuurlijk niet. Hoe zou kunnen zijn dat het van de slijmprop is, maar toen ik met 34 weken getoucheerd had ik de volgende dag ook wat bloedverlies (wat in mijn afscheiding zat en dus slijmerig was).
Daar heb ik zonet een topic over geopend! Heb dat dus ook gehad bij me ongesteldheid weet niet wat ik hier van moet denken.
slijmprop is meestal n dikke klodder.. t kan wit/gelig van kleur zijn of met wat bloed. ik ben van de week een stuk verloren alleen en die was witgelig. Soms wil t nog niets zeggen bij sommige valt de prop eruit en duurd t nog 2 weken voor de bevalling op gang komt.
Nou ja, ik verlies al 2 dagen een soort van ongesteldheidsslijm, dus bloederig slijm. Ik zou niet weten wat het anders is dan van de slijmprop. Niet echt een dikke klodder dus...
Kan ook gewoon stukjes van de slijmprop zijn hoor.. dat t in losse deeltjes komt.. Voor de ingang van de baarmoeder mond zit een soort van plug met slijm en paar weken voor of rond de bevalling gaat dat loslaten bij sommigen. De een krijgt een prop in 1 keer, of stukken.. Of idd steeds verlies van slijm. Sommige verliezen t pas tijdens de bevalling
Ook al is het de slijmprop, dat zegt nog niks over wanneer de bevalling gaat beginnen. Op het briefje van de VK staat dat je absoluut niet hoeft te bellen na het verliezen van de slijmprop. Alleen als er weeen zijn of je vliezen gebroken zijn.
Ik heb sinds gisteren af en toe last van harde buiken en ik zag vandaag ook een wit/gelig slijmprop op mijn onderbroek het was een kleine zeg maar 2/3 centimeter lang en een kloddertje.. kan dat slijmprop zijn? Of gewoon afscheiding?