Gezonde dochter.. daarna 2 miskramen. Ik durf niet meer!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Littlemom, 7 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Littlemom

Littlemom Lid

26 dec 2016
    83
    1
    8
    NULL
    NULL
    Hoihoi,
    Vanaf juli heb ik me hier niet meer gemeld..
    Dit jaar heb ik in maart & juli een miskraam gehad.
    Ik was er even helemaal klaar mee.
    Inmiddels ben ik den paar maandjes aan de pil gegaan.. om mijn lichaam de tijd te geven om te herstellen.
    Want 2 miskramen & curretage's in zo's korte tijd.. dat is pas een aanslag op je lichaam.
    Ik sport weer.. en voel me weer lekker fit.
    Nu begint het ook weer een beetje te kriebelen..
    maar ik wil in januari pas stoppen met de pil.
    Ookal heb ik al een gezonde dochter (wel met mijn inmiddels ex) die 2 miskramen hebben me zo onzeker gemaakt.. ik durf gewoon niet weer!
    Al die weken onzekerheid.. pff.

Zijn er meerdere vrouwen met een zelfde situatie wat toch goed is afgelopen?! Ik heb echt even opbeurende verhalen nodig.. pfff
    LiefsX

Misslukt vindt dit leuk.
  2. Ellen8

Ellen8 Actief lid

8 apr 2013
    414
    96
    28
    Hoi littlemom,
    Ik kan me je onzekerheid goed voorstellen, al heb ik na mijn zoontje 1 miskraam meegemaakt. In januari dit jaar had ik ook heel licht positieve testen, maar een week na nod werd ik ongesteld. Daarna in februari dus zwanger; dat werd een MA in maart en curretage in april.
    Na twee hele lange cycli (43 en 45 dagen) ben ik in de derde cyclus na curretage weer zwanger geworden. Heel spannend was dit in het begin. Maar alles gaat tot nu toe goed. Dus het kan zeker!
    Kreeg jij ook al de mogelijkheid van onderzoeken aangeboden? Wij wel, maar ik had daar nog geen behoefte aan. Heb je twee curretages gehad?
    Ik hoop dat je er binnenkort weer voor durft te gaan en dat je snel en blijvend zwanger mag worden. We hebben geluk dat we beide al een gezond kindje hebben, maar een tweede is ook zo welkom hè. Ik gun jou ook een tweede goede zwangerschap; ik merk dat het vertrouwen in mijn lichaam langzaam terugkomt. Ik hoop voor jou ook!
    Liefs

3. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    Wat verdrietig! Eng om weer zwanger te worden dan. Fijn dat je je nu wel weer goed voelt.

Ik heb een succesverhaal voor je. In november 2014 bevallen van onze dochter. Daarna helaas vier miskramen gehad. Hier is geen oorzaak voor gevonden. En kijk mijn banner.
    Je weet dat het kan. Geef de moed niet op. Wij hebben de eerste onderzoeken na 3 miskramen laten doen, maar soms mag het al naar 2 als je dat wat rust zou geven.
    Doe het lekker op je eigen tempo. Heel veel succes!

4. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Hier 4x ma gehad met curretages, complicaties en operaties uiteindelijk een dochter gekregen eindigt alles binnen 3 jaar.
    Je lijf kan meer aan dan je denkt. Emotioneel moet ke het echter ook vol kunnen houden..
    Wanneer jij er klaar voor bent.

Deel Deze Pagina