Hallo, Vorige week werd ik na een week overtijd toch ongesteld. Omdat ik er een apart gevoel bij had deed ik toch nog een test (had in die week al 2x negatief getest) en die was licht positief met een blauwe streep, wel pas na 15 min terwijl het na 10 minuten duidelijk moest zijn. De test staat in mijn album. Heb ik nu een miskraam gehad? Ik voelde me echt zwanger. Had allerlei symptomen, anders dan de maanden daarvoor, daarom deed ik ook die test nog. Heb ook meer last gehad van mijn buik, en van mijn darmen, nu eigenlijk nog. Ik weet eigenlijk helemaal niks van deze dingen en wat je dan hoort te voelen. Ik denk zelf wel dat het een miskraam was, maar dat voelt zo raar.. Dat gebeurt wel bij anderen maar niet bij jezelf, toch..? En heet dat wel een miskraam, bij 5 wk..? Hopelijk kunnen jullie me helpen! Liefs Milla
hey, Ik heb vorige week hetzelfde gehad, ook overtijd, een test gedaan, waar een licht streepje te zien was. Maar helaas zaterdagnacht toch ongesteld geworden.. Voor de zekerheid gister nog een test gedaan maar negatief! Ik noem het geen miskraam, ik heb in juni een miskraam gehad bij een zwangerschap van elf weken en dat voelde voor mij toch echt anders. maar iedereen moet het benoemen waar ze het prettigst bij voelen! Tis wel weer een teleurstelling he? Je wilt iets zo graag... Hoop voor jouw dat je snel zwanger zult raken! Groetjes
Als je pas na 15 minuten afleest, is de test helaas niet meer betrouwbaar. Het zou kunnen dat het een vroege miskraam was. Dat komt heel veel voor, en vaak wordt het dan niet eens herkend, omdat je gewoon ongesteld wordt, of alleen maar een paar dagen later. Ik hoop voor je dat het snel raak is! Succes!
Zo een vroege "miskraam" komt idd best vaak voor. De bloeding kan dan ook wat heftiger zijn dan anders. Ik heb 2 "miskramen" gehad waarbij de laatste ook verschillend genoemd werd. In het ziekenhuis was het een missed abortion de ander een miskraam...en ook wel vroeggeboorte. Mijn zoontje was niet verenigbaar met het leven (hydrops kindje) en uiteindelijk na wat bloedingen braken de vliezen en uiteindelijk is de bevalling opgewekt en later volgde nog een curetage. Het is maar hoe je het noemt. Voor mij is en blijft het mijn zoontje die ik verloren ben waar alles op en aan zat hoe klein hij ook was. Sterkte ermee en ik hoop dat je het een plaatsje kunt geven en weer verder kunt gaan en dat je dan maar snel weer zwanger mag zijn! :smile: