Op vrijdag 29-08-2008 hebben wij een test gedaan omdat ik maar niet ongesteld werd. En hij was positief. Maandags erna gelijk de vk gebeld om een afspraak te maken voor een echo, want wij wisten niet hoe lang we zwanger waren. De afspraak was gemaakt voor 15-09-2008. Op 8 september begon ik licht te vloeien, maar dat was normaal in het begin van de zwangerschap. Ik ben de hele week aan het vloeien geweest maar ik maakte me nog geen zorgen. Vrijdag had ik een vriendin op bezoek en ik voelde iets lopen dus ik ben gelijk naar de wc gegaan. Het bloeden hield niet weer op en er zaten allemaal stolsels bij. Dus weer de vk gebeld en die is langs gekomen maar ze kon niks ontdekken en ik moest het in de gaten gaan houden. De bloeding hield op. Zaterdag zou ik bodschappen gaan doen en toen begon het bloeden weer eventjes, maar hield weer op. Zondag was mijn schoonmoeder op bezoek en toen ging het mis. Ik ging naar de wc en het liep er met stralen uit. Dus mijn schoonmoeder heeft mijn vriend gebeld en de vk dat ze gelijk moesten komen. Ik lag op de bank en met 6 kraamverbanden was het bloeden niet tegen te houden. De vk is gekomen en die heeft gelijk de gynecaloog gebeld en vlot daarna een ambulance. Ik ben met spoed naar het ziekenhuis gebracht en daar werd het een feit. Ik heb een miskraam gehad. Binnen 15 minuten na aankomst in het ziekenhuis lag ik op de OK. Ik heb 1.5liter bloed verloren en ben nog steeds aan het bijkomen en aan het verwerken. Ik weet niet hoe ik mijn gevoelens moet uiten. Het was toch onze keine frummel. Ongeacht hoe klein! We missen je ontzettend.. Dikke kus, Papa en mama