Onzeker, zwanger, bloed, miskraam, 5,5 week

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lovecouple, 4 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Hoi meiden

Gister sloegen de zenuwen toe.

Eergister sex gehad en voelde daarbij heel erg mijn baarmoeder. De sex was best gevoelig.

Gister ochtend met afvegen beetje oranje. Ii dacht nou mischien dus van de sex.

Gister avond roze, daarna had ik me heel druk gemaak en zitten huilen en toen ik later na de wc ging veegde ik rood bloed. Even later weer na de wc rn was er niks meer.

Ik meteen in de stress ik zei al het is een miskraam. Maar vanmorgen was alles weer goed. Alleen bruinig. Dat is oud bloed en ben ii niet zo bang voor.

Mijn testen zijn overigens super duidelijk. Niet afnemend ofzo.

Ben nu 5,4 weken zwanger.

Wat denken jullie? Miskraam of gewoon innesteling of iets?

2. Lutty

Lutty Actief lid

26 okt 2012
    469
    0
    0
    Puur op gevoel zou ik durven zeggen dat het niets is geweest en dat het inderdaad te linken is geweest aan het feit dat jullie seks hebben gehad.

Toen ik deze zwangerschap na drie eerdere miskramen rond 5 weken 's avonds (maandag) ineens helder rood bloed verloor ging ik wenend naar bed en vertelde daar tegen mijn vriend dat het alweer was misgegaan. Aangezien ik Utrogestan gebruikte en toch bloedverlies had was ik er echt van overtuigd dat het niet goed kon zijn, het leek ook gewoon op de vorige drie miskramen.
    Een uurtje later ging ik weer plassen en was er geen spoortje bloed meer te bekennen. Dus ik mijn vriend weer wakker gemaakt om hem dat te vertellen, hij had opnieuw hoop, ik niet, voor mij was het over.
    Een dag later heeft hij naar de fertiliteit gebeld (is een IUI-kindje). Daar stelden ze hem gerust, een bloeding rond die termijn klonk voor hen niet onrustwekkend, ik moest zelfs niet extra komen om bloed te prikken, gewoon zoals afgesproken echo op 7 weken en tot dan afwachten.
    Diezelfde avond (was ondertussen dinsdag) had ik bij het plassen weer helderrood bloedverlies, dus ik opnieuw tegen mijn vriend "het is echt echt over, je moet geen valse hoop houden".
    Zo ging het door tot zondag, ik had iedere dag 1 keertje na het plassen echt helderrood bloedverlies, geen drupje maar echt een stroompje, al kwam er meestal amper iets in het maandverbandje terecht en een uurtje later was dat over.
    Zondag waren we met vrienden weg en ik had daar een eindje gewandeld, toen we naar huis wilden vertrekken, ging ik nog eens plassen en je raadt het al, ik had echt héél veel bloedverlies en het bleef dit keer ook stromen, ook in het maandverbandje.
    De ochtend erna hing ik boven de pot van de misselijkheid en een uurtje later opnieuw. Op de fertiliteit maakten ze zich nog steeds geen zorgen. Ik heb sindsdien geen bloed meer gezien en op de echo op 7 weken zagen we een kindje, perfect op schema met een stevige hartslag.
    Ik had trouwens niet eens seks gehad.
    Bel je vk eens op, vraag advies, doe het even rustig aan en probeer er positief of neutraal in te blijven. Het kan gewoon goed gaan!

3. Ang88

Ang88 Actief lid

24 feb 2014
    182
    0
    16
    Ik werk als spoedeisende hulp verpleegkundige
    NULL
    Niet teveel zorgen maken! Een beetje bloedverlies is niet gek. Heb ik zelf ook een aantal keren gehad. Zelfs rond 6 weken een dag of 5, met name bruin maar ook 1x helderrood. En die kleine is gewoon blijven zitten. Sterker nog het lijkt erop dat ie er nooit uit komt :D

Zolang je geen krampen hebt of heftiger bloedverlies is er geen reden tot paniek!

4. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Ik ben toch weer een beetje gerust gesteld meiden. Ik heb zelf al twee miskramen gehad en bij mijn laatste zwangerschap verloor ik zo veel bloed en stolsels dat ik dacht dit is mijn derde miskraam. Ik wilde toen in het zkh geen echo laten maken maar het moest ivm curettage en dat is de redding geweest. Waarschijnlijk was het een tweeling waarvan 1 was afgestoten . Nu een gezonde dochter van alweer bijna 2.
    Ik had mezelf gister ook een beetje druk gemaakt en later kreeg ik dus die bloeding, nous bloeding het was 1 keer helderrood met afvegen. Nu niks meer te bekennen.
    Ik wacht het rustig af.

5. Caressa1988

4 sep 2014
    7
    0
    0
    Ik denk dat je je pas druk moet gaan maken wanneer je er ook echt buikkramp bij gaat krijgen. Probeer je vooral niet te deuk te maken.
    Succes

6. Lutty

Lutty Actief lid

26 okt 2012
    469
    0
    0
    Hoe gaat het nu met je?

Deel Deze Pagina