wie kan mij helpen. ik lees overal dat het kan maar toch. gisteren begon het met oud bloed verlies verder geen buikpijn of zo. dan weer wel met afvegen en dan weer niet. vannacht werd ik wakker voelde me ech t ongie ging naar de wc en had met afvegen veel oudbloed en wat rood, maar niks in de onderbroek. maand verband ingedaan en veel gehuilt. vanmorgen weer oud bleod bij afvegen maar niks in het verband. maar nu lijkt echt het bloed te komen met plassen en zit ook in het verband. buikpijn ongie buikpijn is nog steeds aanwezig. voel me gewoon ongie. is dit nou een miskraam of mag dit allemaal ben 5 weken zwanger?
Ik wil je niet ontmoedigen maar bij mij begonnen de mk wel zo. Ik heb ook nooit erg veel buikpijn er bij gehad, neit meer als bij een normale menstruatie. Ik had dan vooral bij het plassen veel stroperig bloedverlies en weinig op het verband en na een aantal dagen een duidelijk vruchtverlies. (voelde een beetje als een grote knikker die je verliest) Ook dat laatste gebeurde bij mij elke keer (heb er 3 gehad) als ik op het toilet zat om te plassen. Maar anderzijds zegt het niets, want er zijn ook zat verhalen bekend waarbij zwangere dames bloed verlies hebben tot zelfs ver in de zwangerschap en waarbij het vruchtje wel intact bleek. Dus eigenlijk kan het nog alle kanten op. Heb je ook niets aan he Sterkte en neem anders kontakt op met een vk of je huisarts, wellicht kun je volgende week ofzo een echo krijgen. Met 5 weken is nog wat vroeg denk ik, dat doen ze niet zo gauw want dan zie je vaak toch nog niets.
Eerst wil ik je even heel veel sterkte wensen met deze onzekerheid. Ik kan niet zeggen wel of niet meis. Misschien toch maar even de gyn bellen. Je heb wel kans dat ze zeggen dat je pas rond de 6,5/7 weken mag komen omdat ze dan zeker weten hoe en wat. Dan kunnen ze ook een hartje zien kloppen. Bedoel je met het plassen dat je als je naar de toilet gaat dat je bloed erbij heb of dat je nu gewoon continu bloed verliest?
hey meissie heel veel sterkte alvast al het wel zo is maar idd bij een mk hoef je geen buikpijn te hebben ik had op 6 okt al bloed verloren en ook bij urine en op 14 okt het te horen gekregen dat het slecht was en 20 okt de mk zelf maar toen wel met beetje buikpijn maar het kan 2 kanten op gaan mijn vriendin heeft ook bloed verloren en is nu nog zwnager maar zoals ik al zei t kan 2 kanten op sterkte laa tje iets weten ik leef met je mee
Klinkt niet goed Titus dikke knuf voor jou Doordat je niet zo heel lang zwanger bent kan je weinig tot geen krampen hebben Ik duim dat het vals alarm is meis
ik denk echt dat ik een miskraam heb. heb een flinke stolstel verloren en bloed zat ook in mijn maand verband. De buikpijn is veel minder en moet zeggen dat het nu weer meer bruin verlies is dan bloed. heb de verloskundige gebeld en deze bellen mij morgen terug wanneer ik en waar ik een echo kan krijgen. om voor de zekerheid te kijken of het vruchtje weg is en of het schoon is. ik heb het idee dat het weg is. helaas is je eigen gevoel meestal goed he. ik zal laten weten hoe het verder afloopt.
Nee titus wat kl*te zeg Ik heb het ook gehad in week 5 de eerste keer dat ik zwanger was... ik heb toen een paar keer extra getest de streep werd steeds lichter en zo wist ik dat het niet goed zat.. sterkte!
ha meissie echt erg voor je maar heb je t niet op kunnen vangen of zo bij mij kwam de vk ff kijken of het idd het vliesje was meestal is je gevoel goed ja dat klopt ik had ook in 1 keer geen gevoel van zwangerschap meer alsof ik echt meteen leeg was, maar ik heb geen echop gehad maar dat is wel fijn dat je dat krijgt. heel veel sterkte ik zou zeggen geef het op zijn tijd wel een rustig plaatsje dikke xxx
nee heb het niet opgevangen maar kan het heel goed verwoorden hoor. het zag er uit qua structuur en hardheid als de nageboorte van mijn kat. beetje rare vergelijking maar zo is het wel. morgen bellen ze mij om te vertellen wanneer ik een echo krijg. misschien morgen wel maar kan net zo volgende week pas zijn.
aha ik weet niet hoe dat eruit ziet maar ja haha ik dnek wel dat het zoiets is ik wist dat het moest komen dus had overal bakjes staan maar veel sterkte en hoop da tje snel voor echo mag
dank je wel. maar ik vraag me af behoor ik niet nu nog veel rood te hebben? of kan het straks weer komen?
ik had dat alleen 6 oktober en 1 keer toen het vliesje en vruchtje loskwam zeg maar en daarna heb ik ongeveer 6 dagen af en toe bloed verloren meer niet maar succes
maar elk lichaam is anders en de een heeft wel veel verlies en de een nks maar ik zou als je de vk nog spreek t ff de vragen opschirjven succes