Titus, veel sterkte. Ik heb ook een miskraam in de vijfde week gehad. Een paar uur krampen en stolsels, daarna vijf dagen wat bloedverlies. Daarna was het over. En zie mijn banner, de volgende maand was het gelijk weer raak. Ben tussendoor niet eens ongesteld geweest. En nu gaat alles gelukkig goed. Doe rustig aan en probeer dit verlies een plaatsje te geven.
dank je wel meiske ben blij met de ervarings verhalen en wat ontzettend fijn dat je gelijk weer zwanger bent geraakt. ik hoop in ieder geval dat ik niet weer 10 mnd moet wachten. nu ga ik het eerst verwerken. en zien hoe lang ik bloed verlies.
hey meissie beetje kunnen slapen heb je de vk al gesproken wanneer je echo krijgt of niet we duimen dat 2008 een super vruchtbar jaar word groetjes en dikk knuffel
he meis had net je bericht gevonden dat je zwanger bent en wat lees ik nu vindt het echt zwaar kl*te voor je meis. een hele dikke knuffel voor jou
hoi, nou lichamelijk gaat het eigenlijk al een heel stuk beter bloeden is al bijna over. heb nog wel bij bepaalde dingen buikpijn. en ben nog wel moe. verder heb ik nog wel momenten dat ik moet huilen maar het is al minder. gisteravond in bed dan ben ik gewoon weer even verdrietig. ook al was ik nog maar kort zwanger ik was zwanger en ben nu mijn kindje kwijt en zo voelt het. kut dus. ik zou gisteren nog gebeld worden door de verlos, denk dat ze dat ook wel heeft gedaan alleen ik wilde naar mijn moeder en was eigenlijk een beetje vergeten dat zij nog zou bellen zal haar maandag wel even bellen.
iets te vroeg gejuicht dat het weer goed ging. was net even buiten lopen 10 min hooguit en stond bij de slager dacht dat ik flauw ging vallen. kreeg buikpijn maar goed gaat nu wel weer net even lekker een half banaantje en een half peertje gegeten.
hey meissie idd ook al ben je nog maar kort zwaner het is wel ene kindje en die sluit je meteen in je hart maar leef met je mee hey derona hoe is het nu met jou..
titus meid doe het rustig aan he het is niet niks wat je nu allemaal doormaakt. neem wel je tijd om het allemaal een plaats te geven en hoe kort of hoe lang je het ook wist je was toch zwanger en dat blijft gewoon heel bijzonder en het zal je altijd bijblijven. geef het de tijd en als je ergens mee zit je kunt me altijd een pbtje sturen hoor. dikke knuff
morgen een echo en ook weer werken zal wel even moeilijk zijn maar goed je moet een keer weer gaan werken.
ik moet op de couveuse afdeling werken dus ga geregeld even zitten. denken jullie dat ik een inwendige of een uitwendige echo krijg heb dat vergeten te vragen.
Meestal doen ze een binnenwaardse echo als je in een vroeg stadium van een zwangerschap bent en denken dat je een mk heb.
ja bd dat heb je als ons forumpje het niet doet. vanmiddag om 1230 heb ik een afspraak, moet zeggen dat ik wel heel zenuachtig ben. waarom ik heb geen idee. mimi ze weten al wel zeker dat ik een mk heb gehad. dus ben zeer benieuwd of ze inwendig of uitwendig echo gaan maken we wachten het maar af
ik denk ook dat ik zenuchtig ben omdat ik vanmiddag weer ga werken. ben benieuwd hoe ik me daar ga houden.
Ik denk aan je meis, hele dikke knuf. Ik denk een inwendige echo. Dan kunnen ze het betste bekijken wat er allemaal is gebeurd daar binnen.