de echo was opzich goed zeg maar alles was weg. dus hoef verder geen na behandeling. mijn werk dag was moeilijk omdat ik het wel aan de collega's heb verteld. was ook erg moe maar mocht van de meiden eerder weg dat was wel erg lief. vanavond moet ik ook nog werken en dan ben ik weer twee dagen vrij daar ben ik wel blij om. het bloeden is ook gestopt. wij hebben gisteren nieuwjaar gezegt we gaan er weer voor en dat vind ik ook goed kan alleen nog niet goed tegen als ik hoor dat andere zwanger zijn zeg maar. trouwens wens jullie allemaal een goed gezond en vruchtbaar 2008
Heel begrijpelijk meis, je hebt verdriet en daar moet je nu de ruimte voor nemen! Wel heel fijn dat je collega's zo begripvol zijn! Liefs
hey meissie heel veel sterkte en hoop dat je snel weer zwaner mag zijn maar op zich is een ding wel fijn dat je geen curretage hoeft dan maar ja eigenlijk mag het gewoon niet bestaan op een vruchtbaar 2008 groetjes
he meis wel fijn dat het meeviel in het zh en dat je collega's zo leif voor je waren. ja in 2008 gaan we er helemaal voor wens jou ook een heel vruchtbaar jaar toe liefs nancy
@titus, Wat fijn dat je collega's zo lief waren. Het geef natuurlijk een dubbel gevoel over je echo. De ene kant blij dat het helemaal schoon is maar de andere kant van Juist dat het schoon is. Heel veel sterkte meis en 2008 word het jaar van ons allemaal.