Na 2,5 jaar proberen en 1 miskraam weet ik sinds een week dat ik zwanger ben. Was door het dolle heen maar ook erg angstig. Nu verloor ik 2 dagen geleden 2 druppels bloed. Daarna hield het weer op en gister weer een paar drupels Het hoeft niets te betekkenen maar ik ben als de dood. Morgen mag ik gelukkig voor een echo naar het ziekenhuis en dan zullen we weten hoe of wat.. Duimen jullie dat ik me voor niets zo gek loop te maken?
hey meissie ik duim kei hard voor jou en het hoeft helemaal niet verkeerd te zijn mijn vriendin heeft meerdere keren bloed verloren en is nu al ver over de helft dus maar hoor t wel. groetjes joyce
Tammie, ik wens je héél veel succes morgen. Mijn beide zussen hebben bloedverlies gehad tijdens de zwangerschap en zijn nu trotse moeders van een zoon en een dochter. Ik duim voor je dat dit ook bij jou zo zal gaan! Franka
Ach meis. Ik zal heel hard voor je duimen hoor. Probeer(ook al is het moeilijk) je niet te druk te maken he. Blijf positief denken ik weet dat de angst heel hoog zit. Heel veel sterkte en we gaan voor een goede echo morgen. Mimi
Ik ga ook heel hard voor je duimen meid!en meestal als het niet goed zit krijg je dan ook geen krampen enz? heel veel liefs claudia..
Hee Tammie.... Ik kan me je onzekerheid en je angst zoooo goed voorstellen! Gelukkig mag je morgen naar het ziekenhuis voor een echo... nog even lekker voor de kerstdagen aan.... anders zit je met de kerst ook niet lekker... Ik duim voor je dat er niets aan de hand is meid... Heel veel succes!
Ik kan me voorstellen dat je erg onzeker bent. Je kunt niet meer doen dan de echo voor morgen afwachten, dus ik wil je héél véél succes wensen!
Hey meis, Heel veel succes morgen. Het kan ook positief uitpakken hoor, al is dat moeilijk te begrijpen. Ik verlies ook steeds bloed, echt dan een dag niet dan weer wel, vorige week echo gemaakt en zag alles er goed uit maar ik wordt er zoooo onzeker van, van dat bloed, nu mag ik morgen gelukkig nog een keertje komen om te kijken of alles (nog) goed is, als het dan weer goed mag zijn ga ik me toch proberen te ontspannen met deze dagen, maar vind het moeilijk. Heel veel sterkte en ik duim echt voor je Liefs Bojenna
Heb een lang gesprek met de verloskundige gehad en ze raad het af om een echo te maken nu omdat de kans heeeel groot is dat er nog geen hartactie te zien is waardoor ik alleen maar meer in paniek zou raken. Ze zegt dat als ik een paar druppels bloed verloren ben dat ik me geen zorgen hoef te maken en dat alles heus wel goed zal zijn. Ik ben nu gerust en ga ervan uit dat alles oke is. Krijg zelfs al een buik en pas haast niets meer. Dus we hebben afgesproken dat we gewoon 4 jan afwachten met een echo..
De vk heeft gelijk dat er meestal nog geen hartactie te zien is. Die komt gemiddeld rond de 6,5 week. Het hoeft ook niet altijd wat te zijn hoor bloedverlies dus meis hele fijne dagen en ontspan je lekker deze dagen.
Ik heb net weer een test gedaan voor mijn eigen gevoel en nu komt er nog maar een dunne tweede streep te staan die 2 weken geleden nog dik was. Zal het dan toch niet goed zijn?
Tammie... probeer jezelf niet gek te maken meid! Niet doen... Geen testen meer doen... Het kan ook zijn dat er net even wat minder hcg in je urine heeft gezeten omdat je urine gewoon niet zo geconcentreerd was... Het zijn allemaal speculaties en je wordt er alleen maar onzekerder van... Afwachten is het enige en het meest verstandige wat je kan doen...
He meis. Je moet je zelf niet gek laten maken hoor. Wat Wishgirl ook al zegt. Het kan zijn dat je urine niet goed geconcentreerd was en alles. Niet meer testen en gewoon de echo van overmorgen afwachten.