ik heb nu sinds 1 jaar en 8 maanden een implanon staafje in mijn arm. deze is gezet door mijn gynaecoloog nadat bij mij het spiraaltje niet is blijven zitten. ik wilde niet aan de pil maar doordat ik bv gaf (en nog steeds geef) was er geen andere optie meer. nu ben ik al enkele dagen misselijk en heb ik vandaag een testje gedaan. was wel iet met ochtendurine want ik ben de testen nog gaan halen vandaag (kv 2 voor 5) wat denken jullie? Bekijk bijlage 352157
Ik zie een streep en ben geen tuurder! Hoelang zou het staafje effect moeten hebben? Word je wel ongesteld met dat staafje? Geen verstand van Misschien een indicator doen... Maar ik zeg voorzichtig gefeliciteerd!
een implanon zou toch 3 jaar zijn werk moeten doen mijn man ziet de streep niet en ik wel dus vandaar dat ik hem even in de groep gooi
in ben 2x heel licht ongi geweest telkens met een tussenpoze van een 7 maanden tussen. mijn implanon zou tot eind januari 2015 moeten werken
Dan is dat staafje ook geen goede bescherming geweest, denk dat je wel eisprong hebt ondanks dat ding. Hoe voel je je? Geschrokken, balen, blij, onwetend?
ikzelf wil graag nog een 4de kindje maar mijn man twijfelde als ik nu toch zwanger blijk te zijn dan is het kindje uiteraard welkom. maar dan laat ik me na de bevalling opereren.
Stom eigenlijk dat die staafjes en spiraaltjes niet zo goed werken bij sommige vrouwen. Dan denk ik dat jullie heel vruchtbaar samen zijn Ik vind Yavi wel een mooi naam voor erbij als je een jongetje krijgt Meisje kan ik even niet opkomen haha
dit zou een heel groot wonder zijn want mijn andere 3 kids heb ik met medische hulp gekregen en de naam... die staat al vast, is een naam die zowel voor een jongen als meisje kan en heel goed bij de andere namen past
Ik zie m ook gelijk,ik zou als ik jou was gelijk naar de drogist gaan voor een clear blue,wat een wonder zeg,wauw!
Wauw, dat is echt een groot wonder dan (Sorry dat ik zo snel zeg dat jullie zo vruchtbaar zijn, weet je hele geschiedenis ook niet, sorry) Maar als je morgen met ochtendurine doet zal die wel wat donkerder zijn denk ik en anders een digitale
Ik denk dat dit geen streep is maar een vlek waar de urine niet is doorgelopen. Doe er eens een drupje water op.