Hallo allemaal! Heb sinds een paar dagen last van een bittere smaak. Elke keer als ik iets heb gegeten of gedronken, nu moet ik deze week ongi worden. Kan dit ook te maken hebben dat ik misschien toch zwanger ben? Ben beieuwd of er meer mensen hier last van hebben of hebben gehad
Dat is alweer een week geleden, en gister begon het met de smaak. Heb idd gelezen dat het kan van pijnboompitjes.
Ik heb het idd ook gehad van pijnboompitjes....Had het niet toen ik zwanger was iig...Maar wie weet zijn dat ook voortekenen...
Geen last van.. Maar het zou een teken kunnen zijn, sommige vrouwen hebben er last van. Het is in ieder geval nog even afwachten, succes!
Toen ik net zwanger was (ca. 5/6 weken), had ik tijdens en na het eten iedere keer een ijzersmaak in mijn mond. Heel apart. Verdween overigens wel met een week of 2. Dus wil je geen valse hoop geven, maar wie weet....?
jaa heb ik ook gehad van pijnboompitjes, vreselijk vond ik dat. kan wel twee weken duren... En ik kreeg het pas een paar dagen nadat ik pijnboompitten gehad had.
Hallo, Misschien een vreemde vraag, maar ik heb ook zo'n rare smaak in mn mond, geen pijnboompitten op. En het rare is ( misschien een raar praatje ) , dat mn zweet ook raar ruikt, en mn urine ook :s weet niet of jullie dat ook hebben?