hai hai me buik knalt haast uitmekaar zoooo opgblazen voel k me, lijkt wel of k zwanger ben maar moet helaas nog wachten tot vrijdag. dit is wat k voel tot nu toe mijn linker boob doet af en toe pijn opgeblazen gevoel kan de hele dag wel door eten met name snoep en af en toe koud en dan weer warm. heb een foto van me buik gemaakt maar krijg hem nie in me album, hoe doen jullie dat. gr kreeft
Hoi, Heb je het al geprobeerd met foto verkleinen? Staat ook links in die balk...Ik heb ook zo lopen k*tten toen ik een foto wilde plaatsen, toen ik dat ineens zag
Ik versta je hoor, kheb dat ook gehad...door het ontpillen denk ik de buikpijn stopt gewoon niet bij mij, het is wel met zijn momenten maar soms kan het toch serieus pijn doen hoor. Maar het is voor het goede doel hé Groetjes Evy
Ik moet nog 11 dg en mijn borsten zijn echt gevoelig, maar dat zijn ze ook op andere tijden in mijn cyclus.. Ik heb puistjes gekregen, dat krijg ik de laatste tijd ook vaak voor of na mijn menstruatie.. Al mijn spieren doen pijn in mijn lichaam, maar dat is door het harde werken gister.. enz enz enz. Hahaha erg he zijn wij.. Ik hoop voor je dat het raak is.
k hoop het ook dat het raak is, trouwens voor iedereen. maar mijn boobs zijn vandaag nog gevoeliger geworden, met name de zijkant. wachter duurt zolang gr kreeft
wachten duurt zeker lang..... maar ik heb helemaal nergens last van... ben altijd al een snoeper haha en heb wel een 'volle buik' maar ja kan ook weer omdat ik nog moet poepen haha
k slik de pil al 4 jaar niet meer, dus ontpillen kan het zeker niet zijn. heb me zus de foto ook laten zien en die schrok zich een hoedje ze zei van, wat een buik heb je meid lijkt wel of je 3 maandjes verder ben. k had vanmorgen ook een test ertegen aangegooid die bleek nega te zijn toen dacht k gooi er nog 1 tegen aan toen verscheen er een heeeeeeeeeeel vaaaaaaaaag lijntje. ach k had er nog wel 1 liggen die ook maar gedaan en daar verscheen er meteen een streepje maar verdween ook weer en nu staat ie er heel licht op en als je het tegen het licht aanhoudt is ie wat duidelijker en ook wat rozig van kleur pffffffffff. heel erg verwarrend dit. donderdag doe k er wel nog 1 en dan zie k het wel. gr kreeft
Het zou mooi voor je zijn als het een zwangerschap betreft maar ik zou als jou was dan toch meer even wachten met weer een test totdat het HCG-hormoon voldoende is aangemaakt. Die opgeblazen buik duidt eerder op een probleem met je darmen. Ik zelf heb een spastische colon. Soms is die buik zo opgeblazen dat ik bijna twee maatjes meer ben (gelukkig gaat het altijd wel weer weg )