eind juni foto's

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kleinmonster, 29 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    een nieuwe poging, zijn er al nieuwe mama's die graag hun (misschien nu nog platte buik ) willen showen?

ik zal morgen een foto te maken. heb smorgens een klein bolletje en na het eten is ie een stukje groter. ben er wel trots op :D:D

2. kleinmonster

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    mn na het eten buikje :D

3. zeineb

zeineb Niet meer actief

Hahaha leuk! Ik zal er morgen ook een plaatsen.

4. tanna

tanna Bekend lid

26 mei 2008
    685
    0
    0
    hier wel een buik maar dat is nog een cadeau van mijn zoon. De buik is nooit meer weggegaan. Van dit nieuwe wondertje is nog niet veel te zien.

5. kleinmonster

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    maar dat geeft niet. het is toch leuk om regelmatig een foto te plaatsen om te zien hoe je groeit?

ik hoop dat het bij mij ook nog niet de baby is anders krijg ik het nog zwaar te voorduren :D.

6. kleinmonster

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    De eind juni mama's zijn nog niet zo fanatiek geloof ik

7. tanna

tanna Bekend lid

26 mei 2008
    685
    0
    0
    Vanmiddag komt moeders voor moeders langs. Ik moet zelf nog even wennen weer zwanger te zijn. Voel ook nog niks naast mijn pamela's. Verwacht volgende week de echte klachte net als bij mijn zoon en dochter.

Hoeveelste kindje is het bij jullie? Ik ben inverwachting van ons 3de kindje. Vind het ook dit keer weer heel spannend.

8. kleinmonster

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    bij mij doen ze alleen zeer maar echt groeite nog niet haha.
    het is ons eerste kindje en ik kan nogsteeds niet geloven dat ik zwanger ben. Ik wil al heel lang kinderen maar mn vriend wilde het niet.
    Toen we er voor gekozen hebben was ik de 2de maand al zwanger. Dat was veel sneller dan ik verwacht had.
    maar ben zooo blij maar ook zo onzeker of alles wel goed is maar gelukkig hebben we dinsdag al de eerste echo.

ik zit nu in week 6 en nu begint pas het misselijke en zelfs al een keer over gegeven. Geen zin in warm eten terwijl ik daar normaal juist zin in heb.
    boobs had ik al en erg moe zijn ook.

hoe oud zijn de andere twee bij jullie?

9. tanna

tanna Bekend lid

26 mei 2008
    685
    0
    0
    Mijn dochter is net 5 geworden en mijn zoon word eind november 3.

Gefeliciteerd met jullie eerste wonder. Ik werd ook altijd bij 6+ misselijk. Ik ben nu ook al erg moe 2 weken eigenlijk al. Ik begin nu ook weer misselijk te worden en bij mij begon de misselijkheid altijd na het middag uur. Ik heb nooit last gehad van ochtend ziekte. Bij mijn dochter vooral misselijk en maar 1 keer gespuugd. Bij mijn zoon misselijk en elke dag wel spugen. Bij mij stopten het altijd pas rond de 20 weken.

Ik ben benieuwd hoe het dit keer gaat.

Net moeders voor moeders langs gehad en ik mag weer mee doen. Had weer een knal test. Toch wel fijn die bevestiging in deze onzekere weken Ik ben altijd blij als ik de kleine weer voel.

Tanna

10. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Wat een mooi buikje al! Ik heb alleen wat ik van mezelf al had hihi.. Wel groeiende borsten, die van mij zijn zeker al een cup groter, maar ik had ook niet zoveel..

Ik heb vorige week een foto gemaakt, maar de camera bij m'n ouders laten liggen (hoezo zwangerschapsdementie ;)) Als ik die opgehaald heb dan maak ik een nieuwe foto en kan ik wat posten, kijken of ik dan al verschil zie :)

11. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    Bizar, 6wkn en nu al zo'n buik. Gelukkig let niemand er op en verbloem ik hem goed maar als ik mijn shirt strak hou dan zie je hem goed. Veel darmen die naar voren steken haha

12. kleinmonster

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    Bij mij ook veel darm overdag gaat het nog maar S avonds is het goed zichtbaar.

Nou ben ik veel misselijk dus S avonds toch geen zin om weg te gaan, daarnaast weten goed vrienden het van ons, dus daar hoef ik het niet te verbergen

13. tanna

tanna Bekend lid

26 mei 2008
    685
    0
    0
    leuk die buikjes. Ik moet ook maar een keer een foto maken. Lukt me alleen nog niet zo goed.

Ik ben nu goed ziek erg misselijk boodschappen doen was een hele uitdaging. Lig net even met mijn zoontje op bed. Gaat hij heel hard op mijn buik zitten. Ik zeg tegen hem 'doe dat maar niet'. Hij 'waarom niet.' Ik 'daar zit een cadeautje in. 'Hij 'oja ik ben bijna jarig daar zitten mijn treintjes '(hij word bina 3).

14. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Morgen krijgen wij onze eerste echo. Wij zijn zwanger geworden via IUI dus het zal waarschijnlijk niet moeilijk te bepalen zijn hoelang ik al zwanger ben ;)

Als ik zelf uitreken zou het voor eind juni zijn!
    En ik moet zeggen; ik ben niet van de magerste, maar een buik heb ik ondertussen ook. Deze morgen was ik er echt van geschrokken :$

Mijn man had dit weekend al gezegd tegen mij dat je het al kon zien, maar ik dacht dat hij het zei om te lachen.
    Morgen weten we misschien exacter wanneer ons eerste ukkie er komt!
    xxx

15. tanna

tanna Bekend lid

26 mei 2008
    685
    0
    0
    @hopesept12 Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. morgen al jullie eerste echo wat leuk en spannend. Veel plezier morgen.

Tanna

16. kleinmonster

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    dit is ook een soort buik foto :D

17. tanna

tanna Bekend lid

26 mei 2008