Op de echo is een vruchtzakje te zien, maar het is volgens de gyn te klein voor de 6 weken die ik nu zwanger zou moeten zijn. Ik heb bloed geprikt en krijg vanmiddag nog de uitslag maar ik moest er vanuit gaan dat het niet goed is...dus voor 99% een miskraam. Bah, na zo lang wachten, lukt het eindelijk en gaat het weer fout
Oh nee dat is geen goed nieuws. Heel veel sterkte!!! Wil je geen valse moed geven, maar je zou niet de eerste zijn waarbij de volgende echo wel goed zou zijn. Wanneer moet je terug voor een echo? Mijn duimen draaien voor je!!!!!!!!!
Dank je Ik word vanmiddag nog gebeld over de bloeduitslag, dan zal ik vragen of ik nog terug moet komen. Heb nu nog geen afspraak gemaakt iig.
Wat een vervelend nieuws . Helaas hetzelfde meegemaakt. Positieve nieuws is dat ik hierna wel weer sneller zwanger werd (we waren al 3 jaar bezig). Hopelijk stoot je lichaam het vruchtzakje vanzelf af. Heel veel sterkte!!
Net telefoontje gehad van 't ziekenhuis met de HCG waarde, die is 20. Mega laag, dus het is al een heel eind op z'n retour... We kunnen het nu dus definitief afsluiten. Bedankt voor jullie lieve reacties.
Wat ontzettend naar meis... Heel veel sterkte met het verwerken! Hopelijk heb je snel weer een superpositieve test in je handen!