Ja ben echt benieuwd dames m'n man ligt al te snurken en ik ben hyper hier en kan nergens anders meer aan denken :S mja ik hoop idd op innestelingsbloeding dan maar is zoveel dat ik er niet op durf te hopen maar kan ik beter HA gelijk bellen of een Gyn?! Ben nog nooit bij een Gyn geweest dus....
Kan me voorstellen dat je hyper bent. Zou je ha bellen. Je hebt een verwijsbriefje nodig voor de gyn. En anders de verloskundige bellen. Daar heb je geen verwijsbriefje voor nodig. Als je de vk uitlegt dat je een positieve test hebt maar wel veel bloed kan je waarschijnlijk snel komen voor een echo. Zou gelijk morgenochtend bellen.
Oh ok meis dankje sorry maar ik weet dat soort dingen niet!! Dus ik kan gewoon een verloskundige bellen hier, kan gewoon willekeurig iemand kiezen dan? Vraag anders die vriendin van me wel ff naar wie zij heen gaat!!! Wordt n lange nacht denk ik... :S
Dankje meis!!! heb al ff naar verloskundigen gekeken ik bel die wel als eerst en kijken wat ze me adviseren!!
Graag gedaan. En idd die eerst bellen. Een ha kan hier toch niks mee en een afspraak bij een gyn duurt meestal langer. Bij een vk kan je vaak snel terecht. Laat je het ff weten morgen als je gebeld hebt.
Als ik jou was zou ik er meerdere bellen en kijken welke het beste voelt en waar je het snelst terecht kan.
Ok bedankt meis!!! En laat je morgen ff weten ok ik denk als morgen de wekker gaat om m'n temp op te meten dat ik dan daarna niet meer kan slapen hoor Hihi...slaap lekker meis!!
Spannend, kan inderdaad meerdere kanten op. Als je wel een echo krijgt, denk ik alleen dat er niet veel op te zien is, is eigenlijk nog een beetje te vroeg. Maar misschien willen ze kijken. Maar denk dat er ook zijn die zeggen kom maar over een week of 2 weken o.i.d. Maar gewoon even bellen. Sterkte!
Nou dames heb de VK gebeld zij was echt heel aardig en rustig, ik moet van haar m'n bloed in de gaten houden en als ik koorts krijg of de buikpijn erger wordt moet ik gelijk bellen maar anders moet ik gewoon volgende week weer n test doen en haar terug bellen en dan gaat ze kijk hoe of wat...ben nu toch wel gerustgesteld!!! Kan dus gewoon n miskraam zijn geweest maar ze zei ook mss is t nog wel goed en ben je nog zwanger...mja ik denk dat niet hoor ik denk dan toch n mk!! M'n temp is ook gezakt weer....nou ff afwachten nog deze week....wel fijn dat ze zo goed opneemt en dat ik moet terugbellen ook al is t goed of fout!!! Thnx ladies
Je kunt weer even adem halen Heb je geen krampen gehad trouwens? Want dan kan het nog wel goed zitten...
Nee niet echt kramp wel veel steekjes en buikpijn aan de linkerkant!!! Waar ik ook mogelijk m'n innesteling heb gevoeld!! Maar denk niet dat t nog goed is hoor m'n temp is zo gezakt!! De VK kon geen echo maken omdat dat nog veel te vroeg is en toch nog vrij weinig kunnen zien dus jah, vanochtend ook geen stolsels meer alleen heel helder rood bloed!! Normaal zou dit al beetje bruinig worden bij m'n ongi...
Bah, er zit niks anders op dan wachten, hoe onzeker dat je ook maakt! En zoals de vk zegt, even blijven testen om te kijken of het streepje toch donkerder wordt.
Fijn dat je er wat rustiger onder bent. Ik blijf nog even duimen maar ben toch bang da het niet goed zit. Je temp is zo gekelderd. Heb je nog getest vanochtend? Komt goed meis. Knuff
Ja idd m'n temp is behoorlijk naar beneden gegaan dus ik denk t zelf ook niet hoor!!! Mja ik hou t in de gaten en neem volgende week weer contact op met de verloskundige
Had niet meer getest doe ik volgende week wel!! Heb geen zin meer in testen ga deze ronde ook alleen maar tempen. En pas testen als ik overtijd ben!!!