Hihi ik eigenlijk ook niet maar goed ik zal mezelf moeten dwingen om niet te testen wil niet meer en elke x teleurstelling!!! En als ik om de dag klus kan ik m'n ei niet missen dus jah!!! Hopelijk is mei mijn maand Hihi (m'n duimen draaien hard!!!)
dames ik heb nog even een vraagje..... ik heb sinds gister ineens heel licht steekjes en ook sinds gisteravond ineens een nat gevoel daar beneden (sorry voor de details :S) maar t voelt een beetje zoals n eisprong dit vind ik wel vreemd omdat ik op dag 7 zit na t bloeden...ik neem aan dat ik die dag als eerste dag van mn cyclus moet rekenen toch? ook is mn temp helemaal van slag ik heb echt ene x heel hoog dan weer heel laag en normaal is t verschil niet zo heel groot!!! wat moet ik hier nou van denken...komt t door de mk mss? dat alles in de war is? ik ben wel benieuwd naar donderdag, als ik weer n test moet doen en de vk weer moet bellen!!! mja nog ff afwachten nog....
ach meid, ik hoop dat je lichaam (en cyclus) niet te veel van slag zijn... maar het kan helaas wel! duim voor je meid!!! mei wordt onze maand afgesproken?
Wat een gedoe hè... Ik ben gisteren mega ongesteld geworden, 3 weken na mn miskraam. Had er ook totaal niet op gerekend eigenlijk zo snel al. Mijn cyclus is dus ook van slag!
ohhh echt dus t zou best kunnen dat mn ei eraan zit te komen ik snap dat je dan geschrokken bent en totaal niet verwacht had!! ben benieuwd hoe t bij mij zal gaan?! tja kan niks anders dan afwachten...
Ja zou heel goed kunnen! Volgens mij heb ik geen eisprong gehad in de tussentijd...er was geen spoortje afscheiding te ontdekken .
Heb net ff n ovutestje gedaan wil toch niet m'n ei missen!! En is al n licht tuurstreepje te zien ben benieuwd wanneer m'n ei komt dan!! Normaal heb ik na de eerste steekjes en de witte vloed 2 dagen daarna m'n ei!! Tja we zullen zien....
Reageert een ovulatietest ook niet op hcg? Misschien ishet nog een restje? Maar hoop dat ie duidelijker wordt en je je ei spot! Dan heb je t beter geregeld dan ik, haha!
Tja dat zou ook nog kunnen idd maar moet morgen n gewone test doen en de VK bellen!! Maar alles voelt nu wel als n eisprong en wou eerst geen ovutesten meer doen maar mss nu toch wel ff handig dan weet ik wel of ik al eerder een ei heb gehad?! M'n temp kan ik helemaal niks uit wijsmaken want die is helemaal van slag!!! :S we zullen zien en gaan gewoon voor de zekerheid om de dag klussen dan hoef. Ik niet m'n ei te missen dan we gaan gewoon maar afwachten en ga maar gewoon van m'n normale cyclus uit van 29, maar als m'n ei nu al is zou t wel eens veel korter kunnen zijn!!
Heb net weer n ovutestje gedaan en was niks meer te zien :S dus mss was t idd nog wat HCG ofzo?! We zullen t zien....m'n lichaam doet rare dingen nu :S
ja idd...maar goed mss moet ik er me maar van af zetten qua testen en omdat mn temp ook zo schommeld die ook ff niet gebruiken en alleen om de dag klussen en dan zien we wel hoe en wat en of t lukt deze ronde!!! hoop dat onze pendels juist zijn!! lijkt me zo'n mooi gevoel om zwanger te zijn!!!
hihi jah kunnen nu niet veel anders he is heel vervelend en verdrietig wat er is gebeurt maar moet ook weer verder natuurlijk!! en hopen op t beste we krijgen morgen ook een nieuw bed (boxspring) zullen we vast morgen ff uittesten met t klussen hahaha....
Oe lekker!! Heerlijk, geniet er maar extra van dan, haha! Ik heb net voor het eerst weer hardgelopen, maar die onderrug van mij blijft maar gevoelig...grmpf!
Ohh heerlijk met dit weer hè mja onderrug is bij mij al meer dan 10 jaar n probleem maar goed dokter doet er niks aan zegt dat ik te lenig ben :S heb t soms zo weg dat ik niet mee normaal kan lopen maar goed zal er maar mee moeten leven dan...maar ben wel bang als ik ooit zwanger mag raken dat die rugproblemen erger worden :S Ik wil eigenlijk ook wel weer beginnen met hardlopen heb n tijdje echt fanatiek gedaan en ook best wat afgevallen dus jah mss nu ik vakantie heb dat ik dat ook maar Es' ga doen dan!! Heb net bericht gehad dat ze morgenvroeg t bed komen brengen...slapen vannacht op de grond want hebben ons bed alvast uit elkaar gehaald!! Tja moeten we maar n nachtje voor over hebben toch fijne avond nog en slaap lekker!!!
Te lenig? Moet er een beetje om lachen, het is ook altijd wat he, haha. Maar vervelend genoeg zeg! Ik denk ook wel dat je extra last van je rug gaat krijgen als je zwanger bent... Hardlopen is heerlijk ja . Maar door buik- en rugpijn is het behoorlijk verslonst bij mij. Ik was aan het trainen voor een loop van 10 km, maar ik denk dat ik dat nu wel op m'n buik kan schrijven. Eind vd maand ga ik nog wel mee doen met de Colorrun in Amsterdam, misschien heb je 't op tv gezien...Daar heb ik heel veel zin in, en dat is maar 5 km . Und? Is je bedje al bezorgd?
Jah dat denk ik ook hoor als je zwanger meer last van hebt!! Maar wat goed zeg dat je daaraan mee doet!! Hier hadden ze laatst de Enschede marathon over de singel heen weet zo niet hoeveel km maar lijkt me behoorlijk pittig!! Heb wel conditie maar anders ik dans 9 uur in de week waarvan 5 lessen die ik geef en 4 uur demotraining met onze dancecrew!! Dus dat is wel anders maar doen als conditie en krachttraining die Insanity workout!! Pff kon gewoon paar dagen niet van lopen zeg :S ach jah t wel gezond hè Hihi En jah heb m'n bedje gekregen helemaal happy alleen brachten ze r niet naar boven en ik woon 9 hoog!! Moet ik m'n schoonvader bellen en heeft me geholpen!! Zat ook geen extra matras bij wat ik dus wel dacht en had onze eigen matrassen al op gedaan maar wou juist zo lekker hoog bedje heb bij de kringloop hele mooie en goeduitziende matrassen van auping gekocht voor 50,- kan je niks van zeggen toch moet alleen de nachtkastjes nog overspuiten naar grijs en dan is t klaar!! Maar dat doe ik straks ga nu eerst oppass. En bij m'n schoonouders eten en daarna naar huis!! Poehhh wat zal ik lekker slapen vanavond hihi