heb ik een vroege miskraam gehad?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Rabia84, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Oh en heb verloskundige gebeld test was negatief!! Maar dat wist ik al...en zei dat ik volgens haar niks meer had zitten en alles wel schoon zou zijn!! Ik kan gewoon weer aan de slag volgens haar ;) Hihi zal wel lukken. Met dat nieuwe bed Whahhahaha... :D dus jah gewoon weer verder!!! Alleen heb wel sinds par dagen last van m'n buik :S mja zal wel bijhoren denk ik....

2. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Ja! Insanity doe ik ook...maar dat ik echt killing! Vooral in het begin!
    Dansen vind ik ook echt heel gaaf! Doe het zelf niet en kan het ook totaal niet, ik mis nogal wat ritmegevoel, haha!

Had je 't bed online gekocht? Fijn dat je schoonvader in ieder geval wilde helpen :). En nu inwerken dat bed!! hihi :D
    Dat je buikpijn hebt kan misschien een aankomende eisprong zijn?? Fijn van je negatieve test iig, dan heb je nu zekerheid, dat is ook wat waard vind ik :)

3. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hahaha...jah was echt killing idd!!! Pfff....
    En idd ff dat bedje uitproberen haha :p
    De pijn wordt wel steeds erger en heb echt meer vloed hoor maar durf niet goed te testen eergisteren heel licht en gister negatieve ovutest dus jah...ik ga alleen maar klussen deze ronde en lekker veel :p hahaha moet wel profiteren van dit nieuwe bed natuurlijk!!! Haha...
    Ben benieuwd of m'n cyclus korter of langer is straks...maar jij was toh al na 3 week weer ongi en geen ei toch?! Kan je dan wel ongi worden zonder ei?! Ik lees dat heel vaak maar weet niet of dit wel kan dan?? Ik ga zo eerst ff eten n dan naar huis klussen :p hahaha...

4. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Geen idee eigenlijk van die eisprong...?
    Of misschien toch heel snel al gehad maar dan totaal niet gemerkt.
    Ik begin as zondag met ovulatietesten, heb een voorraad besteld :D

5. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Ach jah we zullen t zien!! Ben benieuwd of je je ei zult vinden ;) en hoop dat je gauw n positieve ovutest zult hebben ;)

6. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Heeft je bed het overleeft? :p

7. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Haha jah hoor ;) gelukkig geen kraak bed meer, was zo irritant moesten tijdens t klussen gewoon t bed vasthouden zodat ie niet kraakte...nu kunnen we gewoon los gaan :p haha de buurtjes hebben geen last meer van ons...maar t ligt echt super hoor!! Voel me net n prinsesje in zo'n luxe bed...zal ff foto'tje bij doen ;) hehe...

Taddaaahh....this is Where the magic happens!! :p

8. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Wow, dat ziet er heel sfeervol uit! Goed gedaan!
    Een krakend bed is echt irritant, wij hebben er ook zo een. Wij willen ook een nieuw bed, maar onze wensen maken het nogal duur!

9. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Thnx!!! T slaapt ook super fijn ;) hoezo duur dan?! Wat voor bed willen jullie dan??? Hoe is t verder met je? Hier weer meer slijm en denk dat m'n ei toch wel komt zoals normaal begint nu met slijm en al n beetje steekjes maar heb dat meestal zo'n 2/3 dagen voor m'n ei...ben benieuwd!!
    Vandaag lekker huisje schoongemaakt en gewoon lekker thuis zijn....lekker weertje vandaag hè ;) en blijft nog paar dagen zo!! Heerlijk!!! :D

10. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Dan gaan we redelijk gelijk op lopen, ik ga vandaag beginnen met ovulatietesten. Hopelijk snel een knaller! Meestal heb ik mijn ei op dag 12, zit nu op 7.
    Wij willen een bed van 220 lang omdat mijn vriend 2 mtr is, en een boxspring met hoofdbord. Wat we willen komt uit rond de 2000 euro. En als het geen noodzaak is, is dat best veel geld ;)

Heerlijk weertje vandaag! Wij zijn nog even de stad in geweest, terrasje, bevrijdingsfestival.

11. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Ok ben benieuwd dan!!! Ik heb ook nog ovutesten maar wik deze maand ff niks doen...ik heb altijd op dag 16/17 m'n ei!!! En meestal al paar dagen ervoor steken en slijm!! Mja daarna weer zolang wachten en m'n ongi komt altijd na 13LF dus als ik die dag erna niet ongi wordt dan pas wil ik testen!! Anders niet....test zo vaak voor die tijd naar altijd negatief en geldverspilling!!
    Ohh lekker jah met dit weer terrasje en bevrijdingsfestival!!! ;)
    Oh jah dan snap ik dat wel jah dat ie zo duur is dan!! Wij hebben ook boxspring met hoofdbord had wel zo'n grote gewild met die "gaten met knoppen erin", als je snapt wat ik bedoel?! Mja die kosten ook wt heb er nu eentje voor 500,- en doe matrassen voor 50,- dus vind dat nog wel redelijk dan!!! ;)

12. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Net een ovulatietest gedaan, al een lichte tweede streep te zien! Dan zal ik aan het eind van de week mijn ei wel hebben. Ik had 12 ovulatie testen gekocht via sensitest voor maar 12 euro, lekker goedkoop :).

Tja, onze bed wensen zijn nogal hoog, haha. Dus voorlopig maar ff niet!!

13. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Tja is ook begrijpelijk ;)
    Ohh fijn dat je al n tweede streepje ziet ;) hopelijk springt je ei gauw!!! Is idd goedkoop jah ;) veel klusplezier meis!!! Hihi...

14. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Thnx! We zullen ons oude bed nog wat harder laten kraken, haha!

15. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hahahha ;) have fun!!! Maar dat komt wel goed :p

16. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Nou...hier wat vreemds!
    Ik ben zondag begonnen met ovulatietesten, maar hij wordt alleen maar lichter! Op de test van net is het teststreepje veel lichter dan gisteren....heb ik mijn ei alweer eerder gehad? :S
    Heb ik dan weer een cyclus van 3 weken?!?!
    Ben ff de weg kwijt hierzo!

17. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hmmm meis wat vervelend jah :S i je lichaam mss toch van slag nog?! Maar hebben jullie wel geklust dan?! Want dan zou je nog wel n kansje kunnen hebben hè ;) wat kan je lichaam toch soms raar zijn hè :(
    Volgens mij heb ik m'n ei gister gehad :( Ik had sinds dinsdag avond ineens beetje pijn aan de rechterkant ter hoogte van navel, en ook tijdens t klussen deed t pijn!! En de hele nacht vaak wakker geworden omdat t zoveel pijn deed...nu had ik ook zoiets van kun je aan de ene kant meer pijn hebben dan aan de andere kant als je n eisprong hebt??? De volgende ochtend werd de pijn al minder en t slijm ook!! Dus denk dat m'n ei al geweest is, maar is volgens mij dan ook heel iets vroeger dan normaal!! Omdat ik nu niks bij hou weet ik t dus niet helemaal zeker...we zullen moeten afwachten weer :S ik hoop dat je nog n donkere test zult krijgen meis, en anders n keer de hele cyclus testen?! Om zo je ei niet te missen?!

18. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Ja hoor, net eindelijk een knaller van een ovulatietest!! :D :D

19. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    En meis hoe is t bij jou?! Ik ben net ongi geworden :( wel n cyclus van 26 ineens had ik niet verwacht zo snel...eerder langer!! Had al lage temp vanochtend en buikpijn en rugpijn :S ik ga nu toch maar stoppen met shatavari capsules en begin met conceive glijmiddel, t is t proberen waard toch :p Hihi... Hoop bij jou meer geluk meis!!! Ik geloof alleen niet meer in pendels!!!

20. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Ach getver...knuffel voor jou!
    Ik zeg altijd baat het niet, dan.... ;)

Zondag is mijn nod. Ik weet het nog niet. Ik ben sinds gisteren wel weer mega humeurig en opvliegerig om niks. De laatste keer dat ik zwanger was had ik dat ook al zo erg een week voor nod. Dus hier een klein beetje hoop :).

Deel Deze Pagina