heb ik een vroege miskraam gehad?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Rabia84, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Jah dat had ik hier ook :S was stront chagi...en gister en vandaag zo misselijk en duizelig :S maar goed zal wel door m'n ongi komen dan...had ook nog geen ongi verwacht zo vroeg :eek: ben heel benieuwd of t zo blijft of weer langer wordt :( Ik heb nog hoop voor jou meis ;) weet je al wanneer je wil testen?!

2. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Ja vervelend hè dat je je zo k*t kunt voelen :(
    Ik ga niet voor nod testen iig (dat heb ik mezelf plechtig beloofd ;))
    Maar mocht ik echt weer last van mijn borsten krijgen, dan misschien zondagochtend :D

3. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hihi nou hoop dat je er dan last van hebt ;) Hihi...en dan n knaltest!!! :D ik kon die belofte niet met mezelf houden...was te nieuwsgierig :p haha...maar deze ronde niet hoor :S Hihi Allen tempen!!!

4. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Haha, succes deze ronde ;)

5. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Dankje meis!!! Hoop dat t voor jullie ook gauw raak is ;)

6. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @mpo hoe is t met je meis?! Ik zit hier weer op t wachtbankje!!! Heb nu ook weer getest en die blijven n beetje t zelfde maar heb pas vanaf dinsdagavond getest en heb die dag ook veel pijn gehad dus denk die dag ook m'n eisprong dus mogelijk had ik dan die maandag m knaltest gehad!! En nu zaterdag weer veel pijn nu niet zoals de vorige x met mijn vroege miskraam een felle steek maar de hele dag door pijn aan de rechteronderkant van m'n baarmoeder en rugpijn heel veel witte vloed en kriebels/steekjes in schaamstreek (wat ik ook had met vroege miskraam)....nu is alles wel minder en merk af en toe die steekjes wel en heb iets vollere borsten mja dat zegt helaas niks!! Heb ik namelijk altijd voor NOD!!! Maar goed we zullen weer moeten afwachten :S wil op vaderdag gaan testen, zou zo leuk zijn als vaderdag kado!!! Mja dan zit ik op 12dpo dus jah....ben benieuwd hoe t met jou verder gaat meis!!!

Deel Deze Pagina