ik ben nu 2 dagen overtijd. mijn man zou het fijn vinden als ik vanavond een test ga doen hij wordt gek van onzekerheid. mijn temp was vanochtend 37.0 gisteren 36.8 en eergister ook 37.0 wat is wijsheid? kan iemand mij een advies geven? ik weet het niet meer.. xxxx
Ik zou er morgenochtend gewoon een testje tegenaan gooien! Het kan geen kwaad om in ieder geval even uit de onzekerheid te zijn, zeker voor je man in dit geval. Van de temperatuur weet ik alleen dat hij inderdaad "hoog" blijft wanneer je zwanger bent, maar alleen een test kan dat bevestigen. Als hij negatief is, kun je altijd later nog een proberen als je ongi wegblijft. succes!
ja die temp maakt mij erg onzeker ja dus ik denk inderdaad dat ik maar een testje moet doen als het morgen nog steeds hoog is.. dank je voor je reactie! xxxxxx
Testen! Das een mooie temp hoor! Had ik ook en ik was zwanger. Normaal hoorde mijn temp 1 dag voor nod te zakken als ik ongi werd, maar hij bleef hoog en ik was dus zwanger!
Gewoon testen meis. Ik ben benieuwd hoor. Je maakt anders alleen jezelf en je man helemaal gek ermee. succes
ik heb getest maar was negatief maar ik ben nog niet ong geworden en heb ook niet de sympthonen van de duivels dus ik weet eigenlijk nog niets
Testen Ik ben nooit bezig geweest met temperaturen maar voelde echt wel dat mijn temperatuur aanzienlijk hoger was dan normaal..haha nog net geen opvliegers... Ik zou het dus gewoon proberen!
eind van de week weer testen als je je NOD nog niet gehad heb he. Er zijn meiden die wel eens pas een week later positief testen.