Was het raak?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Bootje21, 25 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bootje21

Bootje21 Nieuw lid

25 jul 2012
    4
    0
    0
    Dronten
    Hoi Allemaal,

De laatste paar dagen ben ik ietwat gespannen. Mijn vriend en ik hebben seks gehad de eerste dag na mijn laatste menstruatiedag, zonder condoom en pil. Nu is het niet zo dat we écht zwanger proberen te worden, het is nu meer van; als het niet gebeurt is het oké en als het wel gebeurd geweldig! ;)
    Dat is nu ongeveer twee weken geleden en heb als het goed is gister/vandaag/morgen mijn eisprong (als ik het goed heb uitgerekend). Nu heb ik vandaag op een paar momenten van de dag kramp in mij onderbuik gehad en vaginale krampen. Ook ben ik de laatste tijd regelmatig misselijk, maar dan wel 's avonds.
    Wat denken jullie, is het dan toch raak geweest? Voor een test is het nog te vroeg dus daar heb ik op het moment niks aan (maar word zo gek van het wachten!!!).

Alvast dankjewel voor de reacties :)

2. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Het klinkt wel of je nu idd je eisprong hebt gevoeld. Maar heb je na die ene keer heb onveilige seks meer gehad? Want als dat2 werken geleden is, kan je dat niet zwanger van zijn.. Sperma overleeft geloof ik maar 72 uur in je baarmoeder..

3. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Als je 2 weken geleden seks hebt gehad en nu pas je eisprong dan is het wel heel onwaarschijnlijk dat je zwanger bent. Sperma overleeft inderdaad maar een dag of 3.

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Mee eens!!

5. Bootje21

Bootje21 Nieuw lid

25 jul 2012
    4
    0
    0
    Dronten
    Hartstikke bedankt! Ben nogal nieuw hiermee haha dus weet nog niet hoe ik naar mijn lichaam moet luisteren ;)
    Maar heb me, zoals wel vaker, weer eens druk gemaakt om niets! ;)

6. Kensho

Kensho Niet meer actief

Hihi... Als je regelmatig hier op ZP komt snuffelen ben je binnen no time een expert. ;)

Deel Deze Pagina