en al lekker bijgeshopt??? Inderdaad even meer pakjes halen er zijn dagen dat je ze 2x volledig moet verschonen, dat is dus al 3 pakjes.. daarbij wil ik altijd 1 volledige set in mijn verzorgingstas hebben. Rompers on ieder gaval meer halen die gaan zo hard. Met de spuitluier periode gingen er hier soms 4 per dag door heen. Vervelend he dat je meer nodig hebt.. o ja 1 of 2 maat 50 is genoeg. Als het wel nodig is kan een oma of een vriendin even bijhalen, dezelfde dag.. Hoeft papa niet perse te doen, meestal als je aan een vrouw uitlegt wat je mooi vind komt dat helemaal goed.papa heeft het ook druk en moet ook wennen. Dus dat soort dingen laat ik aan mijn zusje of vriendinnen over, misschien een tip.
ik heb zelf ontzettend veel kleren voor ons meisje.. echt erg! heb nu ook koopverbod van mn vriend gekregen maar zou inderdaad wat setjes bij kopen.. ik dacht in het begin; 14 setjes iedere maand.. stel dat ze spuugt heb je nog 1 reserve per dag.. maar heb nu al wel wat meer veel shopplezier!! liefs xxx
idd ik zou gewoon 1 mt 50 halen,ik had het ook paste me dochtertje precies. mt 56 deed ik gewoon de mouwtjes omslaan
Ook al kregen wij een flinke meid (4315 gr) toch kon ze maatje 50 mooi aan. Maatje 56 had ook wel gepast maar kleertjes die precies passen staan toch wel erg mooi. En zo vervelend is het inderdaad niet om voor hele kleine kleertjes te gaan shoppen. Hier wat hema setjes maatje 50 gehaald, stonden haar erg lief, en duur waren ze niet. Van de visite trouwens vooral vanaf maatje 62 tot 80 gehad. En in maatje 62 is ze nu aan het ingroeien (is nu 7 weken).