Ervaringen Quinny Zapp

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Kolibrie, 25 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi meiden. Ik zou graag een lichtgewicht buggy willen aanschaffen en heb de Quinny Zapp gezien. Deze lijkt me erg handig omdat hij zo klein op te vouwen is en achterop een fiets meegenomen kan worden.

Wie heeft er ervaring met deze buggy? Is het een fijne buggy of juist niet? Ik zou graag wat meer willen weten namelijk voor ik straks misschien een verkeerde keuze maak ;)

Groetjes Cathie

2. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Ik vind hem erg fijn! Lekker klein, makkelijk te duwen, ideaal. Veel mensen vinden het een nadeel dat deze buggy niet in de ligstand kan, maar wij hebben 2 jongetjes die niet slapen in de wagen, dus voor ons geen probleem.

3. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    hij kan op de fiets wel met een speciale drager, niet een universele.

Ik gebruik m al 1,5 als buggy. Met mc erop was ie redelijk stabiel, nu vind ik t minder.
    Toen ze jonger was vond ik het jammer dat ie niet in ligstand kon, maar daar heb ik nu geen last meer van.

Ik denk dat ik geen tweede keer meer zou kiezen. Ik heb nogal een groot kind en daardoor is de wagen absoluut niet stabiel. Kiept heel snel, ook naar de zijkant. (nu dan, jaar geleden minder)

4. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hier altijd tevreden geweest over de Zapp.

5. Tese

Tese Niet meer actief

Wij zijn er ook erg tevreden over. Hij rijd heerlijk soepel en licht. Maar 1 nadeel is dat je em niet in ligstand kan zetten. Niet dat mn zoontje dat nu nog nodig heeft maar ik kan me zo voorstellen dat sommige mensen dit wel fijn zouden vinden.

6. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Superfijne buggy. Rijdt licht en is klein en makkelijk in te klappen. Ik heb een reserve prenatal buggy voor de vakantie die wel in ligstand kan, maar qua rijcomfort vind ik die veel minder.

7. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bedankt voor jullie reacties! Jammer dat ie niet in ligstand kan, dat wist ik nog niet. Ik wil sowieso de buggy meenemen op vakantie, want de kinderwagen is nogal zwaar. Kyra is tegen die tijd een jaar, dus vraag me af of ze de ligstand dan nog veel nodig zal hebben....

8. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    is lekker licht wel.. maar je kan er niks aan hangen of hij kiept al om

9. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

het is een echte stadsbuggy, ik vind hem niet fijn om er uren mee te lopen, ook omdat ze hier echt heel rechtop in zitten. dus niet geschikt als ze niet goed kunnen zitten.

ik heb hem speciaal gekocht omdat de mc erop kon, en dat wat makkelijker was met de stad in gaan of boodschappen doen.
    en als buggy voor aan de fiets om zo even ergens heen te gaan, stad, boodschappen of kidnerboerderij etc.

maar voorderest gebruik ik lekker mijn grote wandelwagen

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik vind het een fijn ding voor erbij. Het grote nadeel is dat er geen ligstand op zit en dat je kindje eigenlijk goed moet kunnen zitten voordat de buggy geschikt is. Wij hebben 'm vooral veel gebruikt als onderstel voor de maxicosi (paste niet op onze oude kinderwagen) en nu gebruik ik 'm af en toe omdat de grote kinderwagen nauwelijks in mijn auto past.

Als je 'm op vakantie wilt gebruiken en je kindje is een jaar... dan zou ik persoonlijk een andere nemen die wel een ligstand heeft. Dat maakt het allemaal wat makkelijk met 's avonds mee nemen of overdag even een slaapje doen.

11. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

heb je al eens naar de titanium breeze gekeken? Zelfde looks maar wel een ligstand!

12. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ik heb er zelfs spijt van dat ik het toen niet heb gedaan, ook de reden was omdat hij niet in ligstand kon, maar ons kereltje slaapt toch niet in de buggy, ziet veels te veel..

denk toch wel dat het een aanrader is hoor!!
    alleen zou ik er wel extra een boodschappenmandje bij doen, want die zit er dus namelijk ook niet bij, altijd handig..

13. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier nog een tevreden gebruiker! Hij rijdt lekker soepel en hij is met één hand te besturen (de koelstra die mijn schoonouders hebben niet en dat is echt niet fijn).
    De ligstand heb ik eigenlijk nooit gemist, omdat Milan niet zo'n slaper is. Maar op vakantie is hij wel een paar keer in slaap gevallen in de Zapp, gewoon zittend dus (je zit ook niet helemaal rechtop natuurlijk).

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Hier ook tevreden Zapp gebruikers. Het is een handige buggy voor erbij, voor flinke wandelingen gebruiken we gewoon de normale wagen.
    Als ze er in willen slapen, als ik bijv. ergens koffie drink of een broodje eet, dan kiep ik hem gewoon een stuk naar achteren en laat de handvatten op een stoel rusten of steek ze ergens achter (beetje wazig uitgelegd, maar goed...). Als we reden, sliep ze er toch niet in. Hier gaat hij ook mee op vakantie als mijn zoontje 11 maanden is, een andere wagen past dan niet in de auto en verder neem ik de draagdoek wel mee.

15. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

wij hebben hetm ook maar ik vond het niks. het is wel erg licht en makkelijk in gebruik maar neee wij zij toch maar voor de stokke gegaan. ik stuur je een pbtje

16. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Deze zag ik gisteravond inderdaad ergens op een site. Ziet er ook leuk uit. Kan die ook op een fiets mee? Ik zag ook nog de Titaniumbaby City Bug. Kan ook zo klein opgevouwen worden en zag er ook netjes uit.

De Quinny staat nog steeds op m'n lijstje, maar twijfel nu wel wat meer. Maar alleen omdat hij niet in ligstand kan. Kyra slaapt niet altijd in de buggy, maar soms wil ze nog weleens wegzakken. Misschien dat dat tegen die tijd anders is, maar ik ga nog wel even goed nadenken ;)

We gaan naar Terschelling dit jaar en daar gaan we voornamelijk fietsen en wandelen, dus dan is zo'n lichtgewicht buggy het handigste. Hij moet alleen wel lekker zitten ook...

17. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ok..ik wacht je PB'tje ff af ;)

18. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

3 maandmama's hebben hem gekocht, en ik weet dat hij meekan op de fiets. Volgens mij kan je er speciaal een voor kopen maar hij kon ook op de buggydrager van de Zapp als ik het goed onthouden heb.

19. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

dan zou ik de zapp niet nemen, maar eerder een andere buggy die wel standen heeft en voor afstanden lekkerder loopt, op de zapp staat niks voor niks stadsbuggy, voor kleine stukjes en in de stad is hij prima, maar als je echt gaat wandelen zou ik hem niet nemen

20. miffy11

miffy11 Niet meer actief

wij hebben m gekocht toen mijn dochter 8 maanden was, vind m super!
    slapen doet ze gewoon zittend, als ze moe is valt ze in slaap, al is t ondersteboven :) nooit probleem mee gehad.

Deel Deze Pagina