Moeeeeee

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door allwoman, 19 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Hai mensen ,ik weet sinds een paar uur dat ik zwanger ben...
    ik heb eigenlijk helmaal geen kwaaltjes (maar tis nog heel pril natuurlijk) enn alleen al een week verschrikkleijk moe,..lig elke avond rond 8 uur al op bed! gezellig he! :)
    Hebben jullie dat ook?

Bij mijn dochter had ik het ook en kreeg ik rond de 6e week enorm zere borsten.

De eerste keer was ik ook gelijk zwanger maar dat ging mis met 12 weken,7 mnd later weer zwanger en dat loopt nu al 4,5 jaar rond.

We gaan het avanvond mijn schoonouders ook vertellen,wel vroeg ,maar het kan ook goed blijven gaan natuurlijk.

Waren jullie ook al zo moe in het prille begin?

Mijn test staat in mijn album en is 2 dagen voor NOD :)

2. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    daar begon het bij mij mee. Moe zijn en nu 20 weken verder slaap ik nog steeds de klok rond. Dan lig ik om 20,00 in bed slaap ik tot de volgende ochtend en dan het eerste wat ik dan denk is oooh vanavond vroeg naar bed.

Ook niet normaal maarja.
    Gelukkig stuurt mijn vriendje me wel en zegt dat ik nu op de eerste plaats sta en dat hij er wel achteraan komt. Das wel fijn om te weten dat hij mij niks kwalijk neemt.

Liefs nance158

3. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Hai.
    goh je hebt het dus ook? en nog steeds!?

Ik neem het er ook lekker van hoor,heb zolang ik moe ben het idee dat alles goed zit,lekker dom tussen de oren whaaha

Ik ben van nature een slechte slaper maar slaap de laatste dagen heel goed,fijn hoor!

4. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Ze noemen dat jezelf verwennen. Gewoon aan toegeven.

5. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ooooooooooooooooooooooo noemen ze dat zo;) gaan we doen haha

6. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Vooral de eerste weken was ik moe, niet normaal. Als ik een bed op mijn werk zou hebben gehad, lag ik daar vanaf 2 uur 's middags in te slapen :) Nu ik rond de 12 weken ben, wordt de vermoeidheid gelukkig minder. Hopelijk blijft dat zo. Het is zo verschillend bij elke vrouw; de een is de hele zwangerschap moe, de ander deels of helemaal niet. Het hoort er allemaal bij ;)
    In ieder geval zo veel mogelijk genieten van je zwangerschap :)

7. Mooni

Mooni Actief lid

12 okt 2007
    316
    0
    0
    Ik heb het ook, ben zoo moe, zo ken ik mezelf helemaal niet dus vind ik het ook moeilijk om eraan toe te geven.
    Maar het is voor een goed doel he? ;)

8. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Geloof me ik ben ook veel te streng voor mezelf. Ik verplicht mezelf bijv om elke dag 4 km te lopen. Maar het feit toe te geven aan moe zijn went snel want het is oooh zo lekker om onder het dekbed te kruipen.

9. marielle82

marielle82 Bekend lid

15 feb 2008
    615
    0
    0
    @allwoman, nou dan ben ik gerustgesteld...Zolang je moe bent, zit het wel goed
    Iedere middag een dutje. Soms voel ik me echt bejaard!
    Maar behalve de moeheid heb ik ook helemaal geen vut om iets te doen,hebben jullie dat ook?

Trusten ;)

10. MarionW

MarionW Lid

11 nov 2007
    27
    0
    0
    thuisblijfmoeder
    Stadskanaal
    Euhm.. volgens mij is dit onderwerp al meerdere keren behandeld hoor :oops:

De zoekfunctie is daar heel handig voor.

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

11. nijntje39

nijntje39 Actief lid

25 nov 2007
    167
    0
    0
    Ik ben 12 weken en soms kan het nu echt extreem zijn. Vroeger kon ik totaal niet slapen overdag. Nu moet ik maar gaan liggen rond de middag en ik val zo in slaap voor een paar uurtjes. Niet te doen!
    Het is voornamelijk na het weekend, als mijn bioritme wat verstoord is door een feestje (en eigenlijk was het dan nog niet laat 00u30 ) in het weekend dan heb ik het de maandag echt zitten.
    Gisteren was het zelfs zo extreem dat ik niet meer op mijn gemak ben erover ivm cytomegaalinfecties. Nu, donderdag op controle en dan kaarten we dat zeker eens aan bij de gynaecoloog.
    Geniet maar gewoon van je schoonheidsslaapjes. Blijkbaar moeten we veel rusten.

12. babydreame

babydreame Actief lid

9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    Ik ben vandaag presies 12 weken, pffff ben het weekend naar de ray geweest 9maanden beurs super leuk hoor maar was echt kapot bij thuis komst ik kon gewoon niet meer was zo moe, ben zaterdag nog even naar nijmegen geweest maar had het snel weer bekeken, ik had ook nog eens de verkeerde schoenen aan, maar goed ik ben ook super moe, en slaap echt vroeg soms ook rond 20.00 zo dus toe geven soms.
    groetjes

13. Kimos

Kimos Actief lid

13 aug 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    De eerste weken wat ik ook heel erg moe. Zo erg dat ik 6 weken halve dagen heb gewerkt,anders zat ik gewoon te knikkebollen achter het stuur. Gewoon lekker het bed in gaan of er in ieder geval aan toegeven.

14. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in Belgiƫ
    Hier nog een bejaarde!

Ik moet ook elke middag nog ff een dutje doen, probeer het 's avonds wel wat langer vol te houden, mijn man is pas rond half 7 thuis, om dan meteen te slapen is ook zoiets. Half 10 ga ik meestal wel liggen, behalve nu toch ff ;)

kan morgen uitslapen namelijk *JEEEEJ*

Maar ook ik heb geen vut om iets te doen, mijn moeder moet mij morgen gewoon meehelpen met poetsen zoo lam dat ik ben.

Ben afgelopen zaterdag naar de 9maandenbeurs geweest, heb zondag de halve dag geslapen ben er nog moe van ;)

Voel me echt bejaard!

15. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    wat leuk om te lezen meiden,..als is het minder leuk om te zijn maar goed,..liever dit dan de hele dag boven de wc pot ;) en daar heb ik gelukkig nog) geen last van!

16. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ben ook erg moe op het moment. en bij mij hangt dat echt heel erg samen met mijn gemoedstoestand dus voel me niet al te happy. als ik opsta denk ik al aan het moment dat ik weer mag gaan slapen. word ook moe wakker want ik droom nog steeds ontzettend veel in de ochtend.

Probeer gewoon rustig aan te doen en tussen de middag ff te gaan liggen.

17. Mooni

Mooni Actief lid

12 okt 2007
    316
    0
    0
    Ik heb me vanaf maandag ziek gemeld, omdat ik zo moe en misselijk ben. Morgen wil ik weer gaan werken.

Hoe zit dat met jullie?

18. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

ik dacht er ook even aan, vanmorgen voelde ik me echt niet goed en gisteravond ook niet. nu gaat het wel. maarja ik heb ook de neiging om toch te gaan want als ik niet ga werken, moet er op het laatste moment een ander worden gebeld om mijn dienst over te nemen. is gewoon lastig.

19. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    ik heb me gewoon ziek gemeld toen ik me in het begin niet goed voelde.
    Moet nu eerst aan mezelf denken en dan aan de rest.
    Beetje echoistisch maar dit voelde toen het beste.
    Vandaar dat ik nu met 20 weken nog steeds full werk en elke dag 4 km loop.
    Ik doe zoals ik voel dat het goed is en anders hebben ze pech.

20. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    ik ben ook heel moe....en heb hier een kleine meid die al week lang 's nachts aan het spoken is....kiesjes die doorkomen.

Deel Deze Pagina