dromen

Discussie in 'De lounge' gestart door djara, 17 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    Elke keer als ik droom, droom ik dat ik een meisje krijg... is er iemand met verstand van dromen??? en kan iemand me vertellen wat het betekent... zelfs mijn moeder droomt dat ik een meid krijg... geloof me, het maakt me niets uit hoor, maar ben wel benieuwd of de dromen wat betekenen...
     
  2. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Ik droom ook steeds dat ik een meisje krijg, mij maakte het ook niks uit maar uit de echo kwam naar voren dat het inderdaad een meid wordt.
    Mijn collega droomde steeds over een knul toen ze zwanger was, en ja hoor ze kreeg inderdaad een knul :D
     
  3. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    Ik weet niet of je er iets uit kunt halen,je bent misschien in je slaap druk bezig met vanalles.Ze zeggen ook wel eens dromen zijn bedrog ;) we zullen wel zien toch :p
     
  4. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    dat had ik ook van naomi en dat is echt een meid geworden

    van deze uk droom ik ook dat het een meid wordt en mijn gevoel zegt het ook
    maar ja moet nu afwachten wanneer uk komt of het echt zo is
     
  5. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Ik droomde over een jongetje. Zoals je kunt zien is het een meisje geworden!! ;)
    Het zegt niets over het geslacht, wel zegt het wat over het feit dat je er zelf mee bezig bent.
     
  6. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ja, ik ben er idd heel erg mee bezig... zou het allemaal goed gaan, hoe gaat zo'n bevalling nou in zijn werk... ik ben best bang voor dingen... dat ik moet bevallen en ik kan mijn man niet bereiken... zou dat dan iets met het dromen te maken hebben???
     
  7. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    je hebt van allerlei angsten als je zwanger bent
    ik weet nog dat toen ik zwanger was van mijn zoon dat ik allemaal spinnen uit me borsten zag kruipen bbbrrr ja wat heeft dat nu te betekenen ??? ;)
    en dat ik hem vergat voeding te geven ookzoiets raars
    ik vermoed zelf nu ACHTERAF dat ik vermoede dat me borstvoeding 1 fiasco zou gaan worden
    en dat is het ook geworden 9 dagen heb ik het volgehouden en toen was het over
    dus zo zie je je droomt de gekste dingen
    met dees droomde ik dat ik de bevalling in me eentje had gedaan dus hahaha dat verwacht nog iets heb het vermoede dat ze me gewoon overvalt of zo
    maar dromen zijn soms zo raar te verwoorden je weet soms niet wat je ermee aanmoet

    gr debbie
     
  8. Selmama

    Selmama Fanatiek lid

    20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Het kan zijn dat je er veel mee bezig bent.
    De dingen die je overdag meemaakt of waar je overdag aan denkt kunnen terug komen in je dromen.
    Ik had het ook. Ik vond het leuk als mijn eerste kindje een meisje zou worden, maar ik dacht dat het een jongen zou worden. In mijn dromen kreeg ik iedere keer een meisje dat een moment later in een jongen was verandert. Ik heb uiteindelijk een jongen gekregen waar ik ontzettend blij mee ben! Misschien is de volgende wel een meisje en anders leef ik gezellig in een mannenwereld!
     
  9. tinycazemier

    11 dec 2005
    61
    0
    0
    huisvrouw
    delfzijl
    Je weet het Agnes ...je hoeft nergens bang voor te zijn....je weet dat ik van tevoren wel bij je wil komen

    Tiny/mams
     
  10. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ohhh wat lief van moeder... :)
     
  11. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Jaren voordat ik mijn zoon kreeg droomde ik dat ik een dochter kreeg, heel vaak en heeeel realistisch. Als ik de ochtend dan wakker werd dan miste ik mijn meisje gewoon. Een paar jaar later kreeg ik een lieve zoon waar ik apetrots op ben, en 5 jaar na zijn geboorte krijgen we nu dan toch ook nog een meisje, denk nu nog wel eens aan die droom en hoe realistisch die was. Mijn zoon zegt al vanaf het eerste ogenblik dat ik zwanger ben dat hij een zusje krijgt, en met de pretecho bleek zijn voorspelling juist: Dat zei ik toch!!! Zei meneertje die nog net geen 5 is alsof het de gewoonste zaak van de wereld is!! Wie weet had hij wel een voorspellende droom :(:

    Groetjes Carry
     

Deel Deze Pagina