dit zou ik erbij doen, ik mis een beetje de salades, huzaren of rundvlees, of ijsbergsalade vind de frisdranken wel wat weinig ook maar goed dat wordt hier veel gedronken, en vergeet geen ranja of yogidrink meeste kinderen drinken toch liever een van deze 2 verder vind ik het lijst super hoor en wens ik je veel plezier
10 stokbroden is zat (tip:laat ze snijden in de supermarkt. Dat scheelt je veel werk) Wij hebben laatst gebarbecued met 20 volwassenen. Had ook 1/2brood pp aangehouden. Had 6!! Broden over! Dus zou niet meer als 10broden halen inderdaad!
Bedankt allemaal! Heb er ontzettend veel in in. Hij denkt dat hij het vrijdag viert, dan is die echt jarig, maar heb iedereen gezegd dat ze moeten afbellen dus dan heb ik een beetje sacherijnige man thuis haha maar dat maak ik zaterdag dubbel en dwars goed Ik heb 2 vriendinnen die me helpen hapjes maken en bbq vlees bereiden, huis versieren etc. En ik begin smorgens vroeg al dus tijd zat om van te voren bij die Cocktailprikkers te maken. Heb er helemaal zin in Haal er misschien maar wat frisdrank bij, komt toch wel op. En idd yogi voor de kinderen dat was ik vergeten had het bij de winkel wel gezien anders maar goede reminder
Wat een super leuk idee! Misschien een fles rosé erbij halen en een fles sinas erbij? Je zou een bak met spekjes voor de kinderen op tafel kunnen zetten en van die gepofte rijst (Manna) Veel plezier alvast!
Heb je wel een ijsje voor achteraf? Paar pakken cornetto's,magnums etc Doet het hier altijd goed en voor de kinderen raketjes,festini oid
Ik vind het genoeg eten hoor. Babytjes drinken meestal melk en/of eten kleine mini hapjes zoals fruit. Kinderen die zullen toch druk aan het spelen zijn dus voor hun is niets meer nodig. Denk wel dat je genoeg plek hebt om tegelijkertijd te barbequen. Ik had het enkele jaren geleden ook gedaan met enkel 2 grote grillplaten, nou was een drama. Het duurde vreselijk lang om alles te bakken en goed warm te houden.. heel veel plezier!!
Hihi. Je hebt genoeg hoor. Alles gelezen je hebt voldoende voor een heel weeshuis. Enige idd iets met fris. Maar het is idd wel een grote groep. Veel plezier toegewenst.
Ik mis koude maaltijdsalades voor bij het vlees: krielaardappels/gerookte vis/veel groente/pastasalade/paddenstoelensalade oid En veel groente voor op de bbq: courgette, paprika, maïs, champignons enz Maar misschien komt dat omdat bij ons de meeste vrouwen amper vlees eten tijdens de bbq, alleen groente en salades.
Als de kinderen baby` s en verder onder de 3 zijn zoals jij schrijf zou ik ook geen chips enzo halen. Die eten toch gewoon een stokbroodje mee ofzo ? Daar zou ik niet te veel voor halen wat koekomkommertjes en tomaatjes, misschien een ijsje voor na ofzo ? Ik zou hele andere dingen in huis halen, maar qua hoeveelheid zit je wel goed hier denk ik. Ik zou eerder veel wijn en 1 a 2 kratten bier halen, maar ik zit ook in een andere leeftijds-catogorie dat scheelt w.s. haha
Genoeg hoor! Alleen zou ik iets meer wijn halen. Wij hadden laatst +- 40 man. (Begon 1400 en laatste gingen rond 2230 weg.) Wij hadden 3 kratten (halve over) 5 flessen rood (1 over) 5 flessen wit (2 over) 3 cola (1,5 over) 3 dubbelfris (1 over) spa rood (1,5 over) Taart (gemaakt door vriendin dus weet niet hoeveel) En qua eten 2 grote schalen salade (1x pasta 1x rijst) 4 bakken gehaktballetjes met satesaus 4 diepvriespizza's in punten toast met salades stokbrood (6 opgegaan) met aioli En wat chips en nootjes (is amper van gegeten). Waren hier alleen volwassenen.